logitech cordless mouse reageert niet.

Pagina: 1
Acties:

• qwaurck
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-10-2025
Ik heb een logitech cordless mouse en na de installatie van nieuwe volle batterijen werkt hij niet meer. Muis reageert nergens op, ook niet met connect knopje.
Ik heb een andere cordless mouse geleend van vriend en die connect dus wel zonder problemen, heeft iemand anders dit probleem ook gehad?
Ik ben dus bang dat ie overleden is :X

Verwijderd

knopje op muis
en knopje op ontvanger
een paar sec ingebrukt houden
en dan bidden :P

• qwaurck
goeie werkt ook niet defect dus als ik jouw reactie bekijk :)

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

ja, heb ik nu ook! Best k*t. :(

Verwijderd

Controleer even of 't snoer van de ontvanger niet langs trafo's of netsnoeren loopt, anders kan je nogal last van interferentie krijgen.

Kijk ook even of de ontvanger nog wel goed vast zit.(zit die op de USB of de PS/2?)

Nog een paar vraagjes:

Wat geeft mouseware eigenlijk aan?

Reageert de muis zelf wel (de optische sensor dan)? (Dus als je iets vlak langs de optische sensor haalt, gaat de LED dan even feller branden?)

Zitten de batterijen wel goed?

• qwaurck
Muis is officeel dood dus heeft geen zin meer om het uit te zoeken

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Ik heb wel 2x met dat ding gehad dat ik de pc moest rebooten en de muis in een ander usb poort moest drukken om em weer aan de gang te krijgen :?
Terwijl die USB poort toch echt wel goed is.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De topicstarter geeft aan dat een andere muis op dezelfde ontvanger wel normaal werkt, het lijkt me dus dat de muis kapot is.

Topicstarter: Ik weet niet hoe oud je setje is? Logitech geeft standaard 5 jaar garantie en doen in zo'n geval als dit meestal ook niet moeilijk. Als ik jou was zou ik gewoon contact opnemen met je leverancier of met Logitech zelf.

• qwaurck
ik heb al contact opgenomen met logitech en hij wordt omgewisseld.

Verwijderd

Yep, Logitech is daar echt niet moeilijk in. Ik had een batterij vretende optische muis welke deel uitmaakt van een combinatie toetsenbord/muis (zo'n zwarte). Bericht naar Logitech en na wat adviezen wat niet hielp kreeg ik een compleet nieuwe set. De oude mocht ik houden. Moest wel wat onderdelen daarvan inleveren zoals batterijklepjes, toetsenbordsteuntjes en ontvanger.
Pagina: 1