Toon posts:

Geforce 3 geeft bijna geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Leadtek Geforce 3. Deze is 1,5 jaar oud.
Ik was net Windows 2000 aan het installeren. Ik ben tijdens het instelleren even weggelopen van de computer. Toen ik weer terug kwam, bestond het beeld alleen nog maar uit een paar gekleurde blokken.
Opnieuw opstarten helpt ook niet. Ik krijg dan eerst een zwart scherm met heel af en toe een klein streepje in de kleur van dostext.
Evenlater kom ik weer in het 2 kleurige blokkenvenster terecht, wat ooit de interface van de windowsinstallatie had moeten zijn.

Ik heb ook al naar de LEDjes van mijn MSI K7T266 Pro gekeken, maar deze branden wel gewoon allemaal groen.

Iemand enig idee of mijn videokaart is overleden? Komt dit probleem iemand bekend voor?

Verwijderd

Opnieuw formateren :?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:56
Probeer anders ff format opnieuw en dan bv ff windows xp erop zetten ipv windows 2000

Je hebt natuurlijk wel een probleem als je al bij het formatten ook al dit probleem hebt.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:09
Kun je misschien vertellen wat je zelf al hebt geprobeerd? want als ik het zo lees heb je dus niks zelf gedaa.

Probeer eens even een andere videokaart en kijk of het dan wel goed is

Verwijderd

Kun je in 't BIOS komen?

Als de videokaart dat wel goed weergeeft kan je iig uitsluiten dat hij helemaal overleden is.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem lijkt opgelost. Formatteren was iig geen optie, aangezien ik helemaal geen leesbaar beeld meer kreeg.
Ik heb de videokaart maar eens losgehaald, afgestoft en hetzelfde voor de monitor (jaahhaa, heel technisch allemaal). En waarempel ik kreeg weer beeld.
Wat het probleem dus was weet ik nog steeds niet, maar ben blij dat ie het weer doet (voor zolang het mag duren).

Iig iedereen bedankt die heeft gereplyed.

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-04 23:56

Defspace

Administrator

Waarschijnlijk zat je kabel er gewoon niet helemaal goed in ;)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Of de kaart niet echt goed in het AGP-slot,

Volgende keer ajb dit soort logische standaarddingetjes eerst doen voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.