Ik weet niet of het hier mag blijven staan.
Ik heb gisteren een LCDtje gekregen (met dank aan ZombieExtreme) en direct aangesloten
Het aangesloten allemaal even getest en toen software ervoor gezocht.

Ik kwam uit op LCD Smartie van BasieP. Overal goede dingen over gehoord, gelezen en gezien.
Nu is mijn probleem hetvolgende. Als ik LCD Smartie (5.1.0.3) start dan krijg ik allemaal rotzooi op het scherm.(Ik heb die IO dinges geinstalleerd)

Ik heb em toen op een andere PC geprobeerd en daar werkte het perfect.
Ben toen wat gaan lezen en heb toen de kabel ingekort in de hoop dat het dan verholpen zou zijn. Maar helaas.
Later kreeg ik van ZombieExtreme te horen dat hij hetzelfde probleem had
.
Nu denken we dat het aan het OS ligt. We gebruiken alle twee WinXP Pro NL + SP1.
Onder Win2000 en 98SE werkt het display wel naar behoren.
(Ik werk nu even met CristalControl van Cristalfontz die het overigens wel perfect werkt)
Ik heb gisteren een LCDtje gekregen (met dank aan ZombieExtreme) en direct aangesloten
Het aangesloten allemaal even getest en toen software ervoor gezocht.

Ik kwam uit op LCD Smartie van BasieP. Overal goede dingen over gehoord, gelezen en gezien.
Nu is mijn probleem hetvolgende. Als ik LCD Smartie (5.1.0.3) start dan krijg ik allemaal rotzooi op het scherm.(Ik heb die IO dinges geinstalleerd)

Ik heb em toen op een andere PC geprobeerd en daar werkte het perfect.
Ben toen wat gaan lezen en heb toen de kabel ingekort in de hoop dat het dan verholpen zou zijn. Maar helaas.
Later kreeg ik van ZombieExtreme te horen dat hij hetzelfde probleem had
Nu denken we dat het aan het OS ligt. We gebruiken alle twee WinXP Pro NL + SP1.
Onder Win2000 en 98SE werkt het display wel naar behoren.
(Ik werk nu even met CristalControl van Cristalfontz die het overigens wel perfect werkt)
[ Voor 3% gewijzigd door Carp_Hunter op 31-01-2003 19:45 ]
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server