• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Waar kan ik een goede mp3 speler downen voor psion (epoc, series5mx). Heb al verschillende sites afgegaan en gegoogled. http://www.psionplace.com/software-series5.html op deze site staat alleen dat dit niet mogelijk is?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:19
Lijkt mij vrij onmogelijk :) aangezien nieuwe pda's er nog welles moeite mee hebben....

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
ik heb ergens gelezen dat dit wel kon. Want er bestaan proggies voor de sys geluiden van dat ding te activeren, staat ook op die site.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

da gaat nie dat ding kaan geen geluid afspelen en zeker niet in een normale kwalieteid. ik heb zelf een laser pocket one en deze heeft een 75 mhz proccesor en deze kan maar net wav bestandjes afspelen. laat staan dat die psion dat kan die een stuk trager is.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-03 15:05

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 21:53:
da gaat nie dat ding kaan geen geluid afspelen en zeker niet in een normale kwalieteid. ik heb zelf een laser pocket one en deze heeft een 75 mhz proccesor en deze kan maar net wav bestandjes afspelen. laat staan dat die psion dat kan die een stuk trager is.
Jij onderschat duidelijk de kracht van Symbian!

Het kan wel hoor. Er zijn diverse audiospelers die mp3 kunnen afspelen, vaak moet je wel de bitrate wat naar beneden doen en de bestanden converteren naar het eigen Psion audio formaat wat zo' 50% kleiner is dan de orginele mp3. Ik heb er ook eentje gevonden die 192 kbps mp3's kan afspelen: http://www.psionplace.com...-11-19-psion-series5.html

Je doet er wel goed aan de bestanden eerst te resamplen naar 96 kbps mono aangezien je met de speaker van de psion het verschil toch niet hoort.

Het is ook mogelijk met een beetje knutselen een hoofdtelefoon op je Psion aan te sluiten (wel alleen mono).

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.