Toon posts:

slecht beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een topic geopend met een vraag of men de persoonlijke evaringen met online winkels voor pc onderdelen wil neerzetten (welke de goedkoopste zijn), en ja hoor 1 minuut later zit er al een slotje op!

Het commentaar was dat ik maar op pricewatch moest kijken. Dit terwijl ik er EXPLICIET had bijgezet dat op pricewatch vaak winkels staan waar niet geassembleerd kan worden (wat ik dus WEL wil) en bovendien vraag ik om PERSOONLIJKE evaringen. En die kan pricewatch volgens mij niet geven !! :(

Ik heb het al niet bepaald hoog op met dit forum, dat heb ik al een aantal keren gezegt ( de modjes zijn veeel te blij met hun bevoegheidjes), en dit is weer zo'n typisch voorbeeld.

Af en toe vraag ik me af waar dit forum ook al weer voor bedoeld is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

In de shopsurvey staan echt ZAT persoonlijke ervaringen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:35
De shopsurvey kan dit soort info wel geven, en als je nou zelf eens begint met de FAQ en de richtlijnen door te lezen.

[ Voor 2% gewijzigd door Eskimootje op 31-01-2003 19:42 . Reden: Beated by LuNaTiC ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijke ervaringen kun je in de Shop Survey lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb het al niet bepaald hoog op met dit forum,
Wat doe je dan hier? Ga je toch lekker naar een ander forum, bijvoorbeeld dat van www.computertotaal.nl ofzo? :?

Al dat geklaag altijd....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
If Bedoeling = 'Klagen over slotje' then
  ShowMessage(' >>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<< ')
else if Bedoeling = 'Discussie' then
  ShowMessage('Ik mis enkele argumenten')
else ShowMessage('Slotje');

[ Voor 38% gewijzigd door Osiris op 31-01-2003 19:44 . Reden: Code optimized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je hebt het niet hoog met dit forum, maar je opent wel gruwelijk veel topics met problemen, en je wordt hier toch geholpen.... zeker dan valt me de inhoud en klank van een dergelijk topic als dit wel ERG tegen..

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 19:40:
Heb net een topic geopend met een vraag of men de persoonlijke evaringen met online winkels voor pc onderdelen wil neerzetten (welke de goedkoopste zijn), en ja hoor 1 minuut later zit er al een slotje op!

Het commentaar was dat ik maar op pricewatch moest kijken. Dit terwijl ik er EXPLICIET had bijgezet dat op pricewatch vaak winkels staan waar niet geassembleerd kan worden (wat ik dus WEL wil) en bovendien vraag ik om PERSOONLIJKE evaringen. En die kan pricewatch volgens mij niet geven !! :(
Volgens jou?

Check het eerst even voordat je het aandraagt...

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4171

voorbeeldje
Ik heb het al niet bepaald hoog op met dit forum, dat heb ik al een aantal keren gezegt ( de modjes zijn veeel te blij met hun bevoegheidjes), en dit is weer zo'n typisch voorbeeld.
Niet posten staat vrij
Af en toe vraag ik me af waar dit forum ook al weer voor bedoeld is....
Helpdeskfiguren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
offtopic:
wildhagen schreef op 31 January 2003 @ 19:41:
[...]
Al dat geklaag altijd....
klik :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daar is geld mee gemoeid, plus dat het geen klacht is maar een vraag... hier niet, tevens kon TS dit ook in de FAQ vinden...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het forum is er niet speciaal voor jou. Hiervoor zijn de shopsurvey en de pricewatch en je kan altijd zo'n winkel vragen of ze het kunnen.

Als je een klacht hebt, zorg dan dat je een terechte klacht hebt ofzo. Of als je het niet eens bent met een slotje, mail dan met de mod om uit te leggen waarom jouw topic wel aan de policy voldoet of waarom voor jouw geval de Shopsurvey niet voldoet. Dat zijn de regels.

Dit gaat dicht in het kader van "weer zo'n voorbeeld van iemand die te blij is dat-ie het kan"

Doeidoeid

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Maar het lijkt me duidelijk. Ga eerst even zelf op zoek, de shop survey kun je prima terecht. Bovendien had je kunnen weten dat je moet mailen naar het modje dat het slotje gegeven heeft, in plaats daarover te klagen in LA.

Zie sticky in LA... en verder hebben veel mensen krediet, maar als ik kijk naar jouw postgedrag vind ik dat geklaag ronduit twijfelachtig.

Case closed.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.