Toon posts:

Dell tm1184 router instellingen @Home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de router statisch instel heb ik gewoon verbinding ,maar dit is natuurlijk niet de bedoeling . Ik heb dus mijn IP Subnet en Gateway DNS handmatig ingevuld maar als @home mij via dhcp een ander IP geeft ,heb ik problemen (of iemand anders ,alhoewel ik dit ip al meer dan een jaar heb ,maar je kunt nooit weten )

Als ik de router statisch wil instellen moet ik een Hostname en een Domainname invullen , ik heb hier voor Host mijn CC12345-A nummer ingevuld en bij Domainname ensch1.ov.home.nl.

Maar dit werkt helaas niet .

Ik kan ook aanvinken dat ik een mac-adres moet invullen maar dit werkt ook niet.

@Home biedt hier geen ondersteuning en Dell de leverancier van de router zegt dat @Home deze instelingen gewoon moet geven .
Je snapt het al ik kom zo niet verder.

Iemand hier die ook een Dell Truemobile TM1184 Wireless Broadband Router heeft en wel de juiste instellingen heeft?

Werkt trouwens wel lekker relaxt draadloos op de laptop op de bank :)

Verwijderd

Als domeinnaam moet je eigenlijk niks invullen, maar als het moet kun je daar het beste alleen home.nl invullen (dat staat tenminste in mijn E-Tech handleiding voor mijn routertje).

Verwijderd

Topicstarter
Als ik niets invul werkt het ook niet .Maar ik zal het is proberen met Home.nl.
Moet ik misschien mijn modem eerst van de netspanning afhalen voor dat het werkt.?
Heb gisteren even opnieuw gebeld met de Helpdesk van @Home en die persoon zij
dat ik er ensch1.ov.home.nl moest invullen maar wederom geen resultaat .

• DJ.KRIZZ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-03 14:12
gewoon home.nl gebruiken :)

You've got to try it to love it

Verwijderd

Topicstarter
Wederom Home.nl ingevoerd maar zonder resultaat.
Krijg geen WAN ip van de dhcp server van @home.

Misschien iemand die het met deze combinatie wel werkend heeft ?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ????

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

De 'domainname' is niet nodig om per DHCP een IPnr te krijgen. De 'hostname' alleen zou voldoende moeten zijn. Je zou eens kunnen proberen om de hostname in kleine letters in te vullen ipv hoofdletters (weet niet of het wat uitmaakt).

Verwijderd

Regio Zwolle moet de Domainname @home zijn !
Heb hiero al meerdere routers geplaatst en allemaal met Domainname @home en allemaal werkend !!
Pagina: 1