Toon posts:

vraag aan razordavid + vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
teneerste razordavid jij hebt een probleem met mafia cd 1 wat ik ook heb, ik wou weten of je er al een oplossing voor gevonden heb (wilt niet verder instaleren na de eerste datacab) de reden dat ik het hier post is omdat je verder geen informatie hebt ingevuld en ik je ook geen bericht kan sturen via dit forum (hoe lame)

tweede vraag ik heb na tijden weer eens Axis and Allies pc versie gevonden
probleem is enkelt dat ie zeer traag loopt en vet veel ingame lag heeft, iemand die er een oplossing voor weet ? readme geeft 1 solution die niet werkt bij mij aangezien de minimum spec P 133 zijn, zou ie dus gewoon snel moeten runnen :-)

alvast bedankt

okee en nogmaals JA DIE THREAD IS DICHT KIJKEN VOORDAT JE BLAAT

en nogmaals ik zal het even voor de corkies citeren die nooit eens de moeite nemen om iets door te lezen "de reden dat ik het hier post is omdat je verder geen informatie hebt ingevuld en ik je ook geen bericht kan sturen via dit forum"

pffffff spelen zeker allemaal CS

Verwijderd

Beste meneer,

u kunt hiervoor beter MSN/ICQ gebruiken.

En neen, ik speel geen CS. :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
oo god please when does the hurting stop

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
1. Je vorige topic gaat niet voor niets dicht :o
2. Over welk topic gaat het dan? Wij zien niet helderziend en wij kunnen het ook niet ruiken welk topic je precies bedoelt.

Met schreeuwen komen mensen je echt niet helpen hoor, je mag blij zijn dat we de tijd nemen om je probleem te lezen en om een oplossing te zoeken, we worden er niet voor betaalt.

Edit: met de search kan ik ook geen user vinden met de naam "razordavid", dus ik kan je gewoon NIET helpen op deze manier.

[ Voor 16% gewijzigd door Rafe op 31-01-2003 18:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
jongen kom op nou

lees gewoon het laatste zinnetje in me FOKKING post en dan zou dit alles niet nodig geweest zijn, als mensen nou eerst eens iets LEZEN voordat ze gaan lopen kankeren was dit OOK niet nodig geweest wat doet het er voor jullie toe om welk topic het ging het gaat erom dat hij geen INFO (NOGMAALS) I.N.F.O heeft ingevuld.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 18:53:
jongen kom op nou

lees gewoon het laatste zinnetje in me FOKKING post en dan zou dit alles niet nodig geweest zijn, als mensen nou eerst eens iets LEZEN voordat ze gaan lopen kankeren was dit OOK niet nodig geweest wat doet het er voor jullie toe om welk topic het ging het gaat erom dat hij geen INFO (NOGMAALS) I.N.F.O heeft ingevuld.
Goedzo, maar dan is GoT alsnog GEEN forum voor contactadvertenties.

Wat je wel zou kunnen doen is in ieder geval je taalgebruik wat aanpassen maar ook een modje mailen met de vraag of hij/zij contact wil opnemen met die desbetreffende persoon (Als hij hier een user is); maar da's een longshot. Verder ben ik bang dat dit een 2e mislukte poging gaat worden

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Predslet: je mag wel normaal reageren naar elkaar toe. Wanneer een topic van je gesloten wordt en je bent het er niet mee eens hoor je de betreffende (lite)-mod te mailen.

Verder lijkt het me beter als iedereen deze topic met rust laat, hij zal van zelf wel op slot gezet worden.

Verwijderd

Topicstarter
god kanker wat word ik hier moe van als jullie gewoon lekker je eigen bussines minden en niet zo liepen te zeiken over iets waar geen moer van klopt ( NEE ER STAAT GEEN INFO IN ZE FOKKING PROFILE DUS JA IK HEB ALLE RECHT OM IN MIJN POST TE VRAGEN OF IE CONTACT MET ME WILT OPNEMEN) de reden dat ik zo fokking pissed off hiervan word is omdat het een FORUM is, FORUM, een plek gemaakt om BERICHTEN te plaatsen, ik heb een probleem met een spel, en ik heb nog geen 1 REPLY gezien die me verder op weg helpt, en als ik in die post een P.S wil neerzetten dat iemand mij moet contacten is mij dat GOED RECHT en dan heb ik geen zin in gezeik van 15 jarige rukkertjes die aan het hielelikken zijn LIFE AND LET LIFE godverdomme 2 topics verder 10 reply's verder en ik heb nog geen 1 normaal antwoord gezien, ga iemand anders lopen buggen

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Nee ik speel geen CS :+

Ok, ik zie bij de lijst van topics die maximaal een maand oud zijn, dit topic: Mafia cd 1 (als jij dit meteen had gezegd had ik je misschien eerder kunnen helpen ;))

Maar om je verder op weg te helpen: illegale versies aan de praat helpen is gewoon not-done op GoT, je kan het spel dus gaan kopen of ergens anders naar hulp gaan zoeken.

Berichten sturen via het forum is overigens wel mogelijk, maar het is uitgeschakeld, als er 70.000 mensen berichten gaan sturen wordt het forum er niet sneller op.

Edit: het is trouwens Racerdavid, geen razordavid. Als je graag wilt dat we je helpen moet je wel de juiste info geven :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 31-01-2003 19:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
jongen wat zeur je nou, als jullie niet zo liepen te zeiken hoefde ik ook geen grote bek op te zetten en had de admin ook geen reden om hem dicht te doen. pfff echt vermoeiend dit

Verwijderd

Topicstarter
2 rafe : ik vraag geen hulp voor een illegale versie op dit forum ik vraag of iemand mij wilt contacten arghhhhhhhhh jezus :'( dit is zo vermoeiend

Verwijderd

DICHT.

ZO gaan we NIET met elkaar om.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.