no comment
anders is er bij de lokale kantoorspullenboer ook nog speciaal spul voor verkrijgbaar meen ik
Als je je scherm definitief wilt verkl@t&n moet je er tandpasta op smeren.
Onbegrijpelijk dat mensen dit werkelijk adviseren....
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
kijk dit is het duidelijker werk.....AvK schreef op 31 January 2003 @ 21:14:
Die tandpasta verhalen blijven maar terug komen.
Als je je scherm definitief wilt verkl@t&n moet je er tandpasta op smeren.
Onbegrijpelijk dat mensen dit werkelijk adviseren....
no comment
Ik heb er ff tandpasta op gesmeerd (Prodent whitener
tvw
Voor mobiele telefoons heb je spul dat "display polish" heet, speciaal om krasjes te verwijderen. (werkt ook goed op cd's).
Misschien kun je dat proberen?
(Tandpasta werkt dus niet, zou leuk zijn als het zo goed zou polijsten. Heb je binnen een jaar tanden poetsen geen gebit meer!!)
mcb1
Als je dat doet kun je maar alvast beginnen met het verwijderen van je hele coating. Dat display polish voor mobiele telefoons dat verwijderd alleen krasjes in plastic/kunsstof. Een coating is iets heel anders , het zorgt er iig voor dat licht anders wordt gebroken zodat het niet irritant is wanneer je naar je monitor moet kijken.mcb1 schreef op 31 januari 2003 @ 22:00:
Weet niet hoe het zit met die coating!
Voor mobiele telefoons heb je spul dat "display polish" heet, speciaal om krasjes te verwijderen. (werkt ook goed op cd's).
Misschien kun je dat proberen?
(Tandpasta werkt dus niet, zou leuk zijn als het zo goed zou polijsten. Heb je binnen een jaar tanden poetsen geen gebit meer!!)
Ow ja, als je het echt superirritant vindt kun je altijd met de fabrikant bellen. Schrik niet van de prijzen!
[ Voor 9% gewijzigd door MaDLiVe op 01-02-2003 11:05 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Heel veel lurken, heel weinig posten..
Maar een topic uit 2003 kicken is echt niet nodig
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()