Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

waar rounded kabels zonder slave

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 10:09
Ik heb de vraag al eens eerder gesteld (waar rounded kabel met enkel 2 connectors), toen kon niemand vertellen waar. Misschien dat de tijden veranderd zijn en iemand een adresje in nederland weet.
Ik zoek dus rounded ide kabels zonder slave. Dus alleen 1 aan mobo en 1 aan de disk. Ik heb zo'n beetje alle shops in pricewatch gehad, die verkopen alleen kabels met een slave eraan. Iemand een idee?

(bijv. die in America: http://www.sidewindercomputers.com/rounatcab.html , aleen die is veel te duur in verzendkosten)

signature

Verwijderd

Ik ben er zelf ook mee bezig voor onze shop... maakt het nog uit welke kleur ze zijn?

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
lekker zelf maken :P

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/u.haarsma/GOT/Round.JPG

gewoon met een scherp hobbymesje vlak achter de slave connector afsnijden. als je het in meerdere halen doet, dus niet in 1 keer door, krijg je het lekker strak en zonder uitstekend koper :)

ik heb er 2 zo gemaakt voor me raid schijven. wel ff op letten dat je de goeie doet, want alleen het stukje master/slave gebruiken wil dus niet! mijn raid controller denkt dan dat er een 40-pins kabel aan hangt en gaat dan lekker fijn in ATA33 modus draaien ipv ATA133 :(

[ Voor 33% gewijzigd door FiXeL op 31-01-2003 18:46 . Reden: iets vergeten :) ]

Mn 3D printer blogje..

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 18:14:
Ik ben er zelf ook mee bezig voor onze shop... maakt het nog uit welke kleur ze zijn?
Koper en zilver zijn 't mooist (ik heb ze niet meer nodig, maar toch).

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

FiXeL schreef op 31 januari 2003 @ 18:43:

[afbeelding]

gewoon met een scherp hobbymesje vlak achter de slave connector afsnijden. als je het in meerdere halen doet, dus niet in 1 keer door, krijg je het lekker strak en zonder uitstekend koper :)

ik heb er 2 zo gemaakt voor me raid schijven. wel ff op letten dat je de goeie doet, want alleen het stukje master/slave gebruiken wil dus niet! mijn raid controller denkt dan dat er een 40-pins kabel aan hangt en gaat dan lekker fijn in ATA33 modus draaien ipv ATA133 :(
Precies, gewoon afsnijden die hap! Heb ik ook gedaan. Je kan trouwens het slave stuk ook gebruiken, moet je alleen ff de stekker loshalen en een verbindinkie aanpassen :Y)

• brooks123
de kleur maakt voor mij niks uit. Maar om zelf te maken..., ik vind het eerder "te gek om loas te lopen" dat ze nog niet in NL verkrijgbaar zijn, al die tweakers hier..

signature

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 09:55

Steve

Krokodil \o/

Die tweakers zijn misschien 1% van de markt.. Niet echt interessant dus ;)

Verwijderd

1 kabel met 3 connectoren en 1 losse connector kopen + mesje uit de keukenla...

Natuurlijk kan ik ook voor jou op zoek gaan na een winkel waar je ze ook kan kopen, maar ik denk niet dat jij die "speciale" prijs wilt betalen die ze dan kosten.
De beste tweakers zijn zuinige Hollanders, niet kopen maar maken...

Verwijderd

Ik heb eens, en ik weet nu niet in welk topic omdat dit vaker gevraagd is, de mogelijkheid ze mee te nemen in een van mijn ia's. Nu is die pas geweest, maar wie weet in de toekomst wat ik nog organiseer. Ze hadden ze daar wel, maar gewoon vergeten laatst toe te voegen, en ik wist niet dat er zoveel belangstelling bij was.

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 04:14:
1 kabel met 3 connectoren en 1 losse connector kopen + mesje uit de keukenla...

Natuurlijk kan ik ook voor jou op zoek gaan na een winkel waar je ze ook kan kopen, maar ik denk niet dat jij die "speciale" prijs wilt betalen die ze dan kosten.
De beste tweakers zijn zuinige Hollanders, niet kopen maar maken...
Amen ;) We zitten hier wel in het C&E topic. De kabel wordt in de "fabriek" al voor je geround, een stukkie afsnijden lijkt me toch niet zo moeilijk, scheelt je ook weer geld (natuurlijk nofi).

Verwijderd

een tijdje geleden was ik bij completer om mijn vid-kaart op te halen, en ik zag daar een IDE kabel van coolermaster liggen met 2 connectors. Ik had toen haast, dus ik heb er verder niet naar gevraagd, maar volgens mij zijn het idd 2 connectorige rounded IDE kabels :)

Verwijderd

FiXeL schreef op 31 januari 2003 @ 18:43:

[afbeelding]

jah alleen jammer dat t niet werk met floppycables :(
had net zon ding nieuw gekocht....knip knip....en hij was kapot 8)7

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 21:14

Youk

Volvo For Life

Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 19:35:
[...]

jah alleen jammer dat t niet werk met floppycables :(
had net zon ding nieuw gekocht....knip knip....en hij was kapot 8)7
Dit werkt ook met floppy kabels, heb ik een week geleden nog gedaan, je moet wel op 1 ding letten: namelijk zit er een stuk van de kabel gedraait, de bedoeling hiervan is dat de drive voorbij de draaiing drive A is en de drive tussen mobo en draaiing is voor drive B

Volvo Classic Club Belgium

• brooks123
Verwijderd schreef op 01 februari 2003 @ 18:20:
een tijdje geleden was ik bij completer om mijn vid-kaart op te halen, en ik zag daar een IDE kabel van coolermaster liggen met 2 connectors. Ik had toen haast, dus ik heb er verder niet naar gevraagd, maar volgens mij zijn het idd 2 connectorige rounded IDE kabels :)
Dat zal dan wel voor een floppy zijn want op de site heb ik ze nog niet gezien. Maar ik hou me nog steeds aanbevolen..

signature

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je sloopt er een met 3 connectors, je round er zelf ff een, je zoekt nog es beter bij winkels.. Ik zie het probleem niet zo. Enige creativiteit mag ook wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.