Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Infobusiness

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 21:37

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mobotje. Dus ik ben in de pricewatch gaan kijken wat er allemaal een beetje betaalbaar was. Maar het viel mij op dat de prijzen die er staan maar overeenkomen met 1 winkel. En dat de andere winkel er minstens 20 euro boven zitten.

het gaat om InfoBusiness.

Ik vind dat hierdoor het een stuk onhandiger is om de pricewatch te gebruiken. Als ik wil zien welkje prijs de producten hebben moet ik eerst op het product klikken en dan de 2e winkel bekijken. In de "afdelingen" (mobo's videokaarten, ed.) kon je normaal een mooie indicatie zien van wat het product ongeveer kost. Maar nu met infobusiness erin is dat lastig en onhandig geworden.

Na een tijdje zoeken ben ik maar eens op de site van InfoBusiness gaan kijken. Het is geen ingewikkeld gemaakte site. Het staat er allemaal een beetje rommelig, maar je kunt alles wel vinden. Vervolgens dacht ik dus dit is wel een hele goedkope winkel. Dus ik ben in de shopsuvey gaan kijken.

Het valt me op dat is de shopsuvey de hele winkel afgekraakt word. En dat bijna alle aangekomen producten 2e hands zijn. Dit is niet de bedoeling van de pricewatch, toch? Mijn verzoek is dus of InfoBusiness verwijderd kan worden of verplaatst naar Refurbishments & Overstock, dat zijn toch allemaal 2e hands dingen?

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pricewatch & shopsurvey zijn nu eenmaal niet alleen bedoeld voor de grote, rijke en goede service leverende winkels. Als we shops gaan trashen omdat de site rommelig is of omdat ze goedkoper zijn dan de "grote namen" die iedereen vertrouwt, dan is de complete objectiviteit van Tweakers.net verloren. Dan kunnen we net zo goed meteen degene die het meest betaalt bovenaan zetten met de hoogste punten.

Refurbishments & Overstock is niet bedoeld voor 2e hands dingen op de manier waarop het in de shopsurvey wordt beschreven, alleen voor (bijna) zo goed als nieuw spul dat met normale garantie en door een bedrijf verkocht wordt.

Uit die site maak ik op dat 'ie deels nieuwe spullen verkoopt en daarnaast regelmatig opgekochte partijen zonder originele doos/toebehoren/garantie. Dat soort spul hoort inderdaad niet in de pricewatch thuis tussen de nieuwe producten, maar dat kun je dan op het meldpunt rapporteren, daarvoor gaan we niet de hele shop trashen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 21:37

Teun

Was YoMaN

Topicstarter
Gezien het grote aantal producten met verminderde garantie kan ik er alleen maar uit opmaken dat het 2e hands is.
Van de reacties van mensen die iets gekocht hebben kan ik alleen maar op maken ( want dat zeggen ze) dat het tweede hands is.
gezien het feit dat een deel van de spullen op de site niet meer gemaakt word, kan ik alleen maar opmaken dat ze tweede hands zijn.
Moet ik per moederbord afzonderlijk een melding maken dat het tweede hands is? Als je de pricewatch erop nagaat. En je kijkt bij de moederborden die "raar" goedkoop zijn. Dan zijn ze allemaal van die site en ze zijn allemaal tweede hands.

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• whackerjack
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 14:29
Alles is of 2e hands of nieuw zonder accessoires en garantie. Hier geldt goedkoop is duurkoop.

It takes 2 2 make 1

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Vanwaar deze kick? Lijkt mij nogal niet-nuttig dus dit topic gaat op slot en naar de buren in BZ :) .

FA > BZ

Dit topic is gesloten.