SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 15:28
Het spijt mij u te moeten mededelen dat ik samen met een vriend van mij zelf een team ben begonnen en zodoende niet meer lid kan zijn van de DPC!

Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven!

Zo ja, dan kan je ook ons team joinen de naam is ZILLION POWER COWS (nr. 80018130)

Je kan zeker niet als team voor een ander team werken?

Verwijderd

orgineeeeel

Verwijderd

je kan als wel als subteam DPC joinen, je moet dan wel onder 1 email adres flushen.

vele onder ons hebben een eigen subteam, en zijn dus blijven flushen voor DPC.

ikzelf kan geen enkele reden verzinnen waarom ik weg zou gaan bij DPC, ik vind het daarom vreemd dat je helemaal geen reden opgeeft bij je meededeling.

[Team Hi Everybody] a proud member of Dutch Power Cows

Verwijderd

Ik ben het helemaal met Teffa eens. Ik moet er echt niet aan denken om DPC te verlaten.

Je kan dus gewoon een sub-team maken binnen DPC

• Crazyhorse
OKOK jullie kunnen me nog overtuigen!

als je een subteam bent sta je dan ook in de teamstats zoals dpc en anandtech? Of sta je dan alleen als team bij de leden van dpc?

Verwijderd

je staat dan in de ledenstats van DPC en de 'particulieren' stats van distributed, dus niet in de teamstats

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

dat lijkt me ook niet zo heel erg om niet in de team stats te staan aangezien je als beginnend team in de team stats waarschijnlijk weinig te zeggen hebt.. en in de DPC stats kun je als team vaak best hoog komen!

moraal van het verhaal: BLIJF BIJ DPC!

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Je zult via een perproxy moeten flushen. Het heeft geen nadelen, alleen maar voordelen:
* snellere verbindingen omdat je in NL je blokjes ophaalt
* je kunt als member van een subteam toch bijhouden hoeveel blokjes je hebt verwerkt
* je hebt om het uur of nog vaker statistieken
* je doet automatisch mee met MF6 (als je proxy daar aan mee doet -- check hier voor een overzicht)

Wat je ook doet, zeg je membership van DPC niet op!! :)

• Crazyhorse
Ik heb zelf zoiezo nog 1 pc staan op mijn dpc naam en wie weet binnekort alles weer.

Zie het maar als vreemdgaan. ;-)

Misschien bevalt het en blijf ik weg en misschien is het niks en kom ik op handen en voeten teruggekropen!

Verwijderd

zoals je ziet zijn er genoeg mogelijkheden. en nog meer redenen om te blijven :)

dus why go?

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

crazyhorse (naar N. Young?), vreemdgaan maakt de relatie er over het algemeen niet beter op :'(

Maar volgens mij doen koetjes hier minder moelijk over :) (Zolang er maar 1 stier in de weide staat is het voor hem iedere dag feest)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

volgens mij moet je wel een mega team hebben als je plannen hebt om in de team stats van distributed in de top wilt komen.

de top 10 zit toch al gauw op 500.000 blokjes en meer.

Veel succes en ik hoop dat je het team als sub-team van DPC gaat voeren.

DPC rulezzzzzzzzz.............
Pagina: 1