een studiegenoot van mij is een presentatie aan het maken met powerpoint
de plaatjes had ie eerst op doorzichtig gezet, ging prima alles zag er fatsoenlijk uit
toen ineens, om onbekende redenen kregen alle plaatjes een zwarte achtergrond
symptomen:
-alleen plaatjes die via animation worden ingevoegd krijgen zwarte achtergrond
-alle plaatjes die er al instonden krijgen die ellende, alle nieuw ingevoegde plaatjes ook
-een andere presentatie inladen geeft die ellende ook
-het is onafhankelijk van de computer waarop ie inlogt
-bij mij is er niks aan de hand, ook als ik zijn presentatie open
-hij heeft zijn hele account geleegd, had ook geen effekt
ik denk dat het eenofandere instelling is, maar ik heb het niet kunnen fixen
alles deleten schijnt niet te willen ofzo, want die sneaky instelling weet ergens te overleven
als ik op de properties van een plaatje klik is er niets over een zwarte achtergrond te vinden.
met format object -> fill -> color:backround kan ik per plaatje het wel repareren, maar dat zou niet nodig moeten zijn, bij mij staat ie ook gewoon op geen fill, en daar doet ie het ook. bovendien kan het niet met alle plaatjes, als je dat aanvinkt blijft ie toch hardnekkig dat uitzetten voor nieuwe plaatjes
iemand een oplossing?
de plaatjes had ie eerst op doorzichtig gezet, ging prima alles zag er fatsoenlijk uit
toen ineens, om onbekende redenen kregen alle plaatjes een zwarte achtergrond
symptomen:
-alleen plaatjes die via animation worden ingevoegd krijgen zwarte achtergrond
-alle plaatjes die er al instonden krijgen die ellende, alle nieuw ingevoegde plaatjes ook
-een andere presentatie inladen geeft die ellende ook
-het is onafhankelijk van de computer waarop ie inlogt
-bij mij is er niks aan de hand, ook als ik zijn presentatie open
-hij heeft zijn hele account geleegd, had ook geen effekt
ik denk dat het eenofandere instelling is, maar ik heb het niet kunnen fixen
alles deleten schijnt niet te willen ofzo, want die sneaky instelling weet ergens te overleven
als ik op de properties van een plaatje klik is er niets over een zwarte achtergrond te vinden.
met format object -> fill -> color:backround kan ik per plaatje het wel repareren, maar dat zou niet nodig moeten zijn, bij mij staat ie ook gewoon op geen fill, en daar doet ie het ook. bovendien kan het niet met alle plaatjes, als je dat aanvinkt blijft ie toch hardnekkig dat uitzetten voor nieuwe plaatjes
iemand een oplossing?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB