Ik ben hier dus een nieuwe PC aan het installeren, maar ik wil dus een harddisk op de promise controller hangen ipv van de gewone controller. Alleen wil ik dus geen riad draaien. Volgens de specificatie moet dit kunnen, echter krijg ik geen toechan tot de schijf. In Device Manager staat de Hard Disk wel als SCSI Disk Device...maar mogelijkheden om de disk te fromateren zijn ere niet want ik kan hem niet zien onder DiskManagement.
Verwijderd
misschien een stomme vraag heb je je raid controller aanstaan in de bios zo ja ook al geinstalleerd?
Mischien best wel stom die vraag want wat vertel ik nou hierboven, dat de HardDisk wel als SCSI Disk Device in de device manager staat!!!
Als Windows em niet vindt, vind je (RAID) controller em waarschijnlijk ook niet. Detecteert de BIOS van de controller je schijf wel?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ik schrijf toch dat ie wel in de Device Manager voorkomt of niet?
Ja de controller is geinstalleerd
Ja de controller vind hem wel
Ja de controller is geinstalleerd
Ja de controller vind hem wel
[ Voor 36% gewijzigd door paragon op 31-01-2003 16:56 ]
Heb je een single-disk array op de schijf aangemaakt?
Onboard of niet, de promise is en blijft een I/O controller en dit topic hoort derhalve helemaal niet in Processors, Mobo's & Geheugen..
PMG > OM
Onboard of niet, de promise is en blijft een I/O controller en dit topic hoort derhalve helemaal niet in Processors, Mobo's & Geheugen..
PMG > OM
[ Voor 57% gewijzigd door BalusC op 31-01-2003 22:05 ]
Pagina: 1