Toon posts:

Duron + koeler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik wil graag een koelertje op m'n duron hebben.. Welke is (niet te duur) maar wel goed???

Owja, ik heb ook gehoord dat die duron's nogal snel uit elkaar vallen. je hoeft er maar naar te kijken en ze gaan al stuk?
of heb ik dat verkeerd begrepen..

Hoe zet ik zo'n koelertje erop?????

Barracuda

Verwijderd

Spire socket a koelers 25piek bij venema ofzo. En over die Durons, ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat je gewoon voorzichtig moet doen, dan kan er toch niks mis gaan.

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Owja, ik heb ook gehoord dat die duron's nogal snel uit elkaar vallen. je hoeft er maar naar te kijken en ze gaan al stuk?
of heb ik dat verkeerd begrepen..[/quote]Dat heb je verkeerd begrepen :).

Zo'n koeler plaatsen stelt weinig voor, je moet al aardig stunten, wil je dat verkeerd doen. Even de klemmetjes aan de 'socket' klikken, en klaar is Kees.

Verwijderd

Wat he bedoelt is dat de koelers mollers zijn...Vooral met orbs, deze waren vroeger zonder "steunbalkjes" waardoor er te veel druk op de core kwam....als je een beetje koeler hebt, maakt dat niet meer uit. ZOalng je maar geen Golden, maar een Chrome orb neemt (speciaal voor socket-A dus)

• dizzytal
  • Niet online
Ik zou ook gaan voor de Spire socket A goeie koeler voor dat geld.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• abwouters
  • Laatst online: 14-08 18:35
een gewone coolermaster kan ook een killer zijn hoor, omdat ik de clip erg hard aan moets duwen om hem vast te krijgen waren er een paar stukjes van mijn core afgebroken. Hij doet het gelukkig nog wel en ik heb nu de clip ietsje verbogen zodat hij niet meer zo strak zit.

• seef
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Ik voelde me ook niet op mijn gemak toen ik de coolermaster op mijn duron aan het klikken was...alhoewel klikken wel een hele lieve benaming is. Gelukkig was alles goed gegaan. Loopt prima (600@900@59c).

Een heel groot en stoer systeem.

Pagina: 1