Toon posts:

lifetec notebook intel 600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een lifetec notebook intel 600.
Ik weet niet wat er met dat ding is,maar hij start steeds weer opnieuw op.
Soms naar 5 min dan weer om de twee min.
wie heeft er een oplossing voor dit probleem,
hij draait op win xp .
Bij het opstarten , krijg ik een error 2080:previous boot incomplete .
default configuration used.
maar hij ziet wel de harde schijf,floppy en cd ROM.
druk ik op F1 start hij op,en na 5 min in win xp start hij zo ineens weer opnieuw op.lampje doen het gewoon naar mijn idee.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 16:30 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eeuh, welkom op GoT :)

Op GoT werken wij via FAQ's en een aardig regime om het forum van een hoog niveau te houden. Ik raad je even aan om de OH-FAQ en de grote FAQ eens goed door te nemen, en dan proberen dit topic opnieuw te posten of hier veel informatie posten.

Hier kunnen wij namelijk weinig mee, ik kan niet ruiken wat je al hebt uitgeprobeerd en iets meer info mag ook wel (bijvoorbeeld: Gaan de lichtjes wel gewoon branden? Start de laptop wel gewoon WIndows op? Is het elke keer op het zelfde moment bij het opstarten van de laptop?)

Zie ook: Technische PMG FAQ en Technische PMG documentatie

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Meneer aard

Porsche rulez!

Aikeleer schreef op 31 January 2003 @ 16:07:
Eeuh, welkom op GoT :)

Op GoT werken wij via FAQ's en een aardig regime om het forum van een hoog niveau te houden. Ik raad je even aan om de OH-FAQ en de grote FAQ eens goed door te nemen, en dan proberen dit topic opnieuw te posten of hier veel informatie posten.

Hier kunnen wij namelijk weinig mee, ik kan niet ruiken wat je al hebt uitgeprobeerd en iets meer info mag ook wel (bijvoorbeeld: Gaan de lichtjes wel gewoon branden? Start de laptop wel gewoon WIndows op? Is het elke keer op het zelfde moment bij het opstarten van de laptop?)

Zie ook: Technische PMG FAQ en Technische PMG documentatie
Welkom op GoT :) lees deze faq`s maar es ff goed door, geef ook ff wat specs (specificaties) van je laptop. Hier kunnen we wat mee.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+