Toon posts:

Beheer van een Widows 9x netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ken er iemand een pakket waarmee je een windows 9x netwerk kan beheren. Of meer bepaalt de bandbreedte per user aan passen?
Ik draai een windows 98 SE netwerk maar het werkt op mijn zenuwen als er andere mensen in het netwerk beginnen te kopieren van mijn pc dat mijn pc massa's traag gaat

Verwijderd

Novell Netware icm ZEN for Networks

Een ander beheer pakket bestaat er niet voor Windows. Met ZEN voor networks kun je bandbreedte per user instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je dat pakket ergens vinden ?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 10:14

Jaymz

Keep on moving !

Ehh, je moet hier Novell Netware voor hebben draaien. (is niet leuk met opzetten) en voor je ZEN aan de praat hebt ben je ook wel ff verder.

Op zich een goede keuze, je bent alleen 1 kast kwijt, die als Netware server dienst doet. 't gaat je absoluut tijd kosten, maar je zult achteraf blij zijn dat je het gedaan hebt. Het enige dat je je vantevoren moet afvragen: is het de moeite waard.

Ik heb er namelijk zelf NIET voor gekozen (sterker nog, ik heb thuis niet eens een netwerk)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de moeite dan. Heb geen goesting om met novell te spelen. Linux, SCO Unix of win2k ok. Maar novell blijf ik liever met mijn pollen af.