Gezocht: Freespace Silent Threat

Pagina: 1
Acties:

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
Ik ben op zoek naar Silent Threat, een uitbreiding op Descent Freespace.
Echter is deze erg zeldzaam op dit moment en de meeste winkels verkopen em niet, oa Amazon.co.uk en alle nederlandse zaken.
Als iemand weet waar ik em kan krijgen en waar ik niet te veel moeite voor hoef te doen qua kopen in het buitenland en geklooi met creditcards: _/-\o_

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
descent dat is toch dat spel waar je zon spacevliegtuigje bent en waar je door gangen moet vliegen ?
die heb ik nog ergens liggen maar waar vraag me dat maar niet
liggen die niet misschien in een budgetbak bij de frs ofzo ?

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
MuSeLive schreef op 31 January 2003 @ 15:57:
descent dat is toch dat spel waar je zon spacevliegtuigje bent en waar je door gangen moet vliegen ?
het originele spel wel maar die heb ik, ik zoek de uitbreiding en die is dus haast nergens te verkrijgen.

• drogoul
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb hem wel eens zien liggen bij de V&D in de media-dingen-uitverkoop-afdeling, waar ze bergen vol met oude meuk CD's hebben liggen. Was wel een tijdje terug, maar misschien heb je mazzel

do not underestimate the power of a sharp mz-700

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Freespace 1 zag ik hier laatst nog wel los bij de FRS, maar Silent Threat heb ik al een hele tijd niet gezien.. volgens mij is ie nu alleen nog maar te krijgen met het freespace battle pack. [maar ik denk niet dat je die zomaar in de winkel kan vinden, Freespace 2 heb ik ook on-line moeten bestellen, terwijl die wel wat nieuwer is.].

Ik had FS2 hier gehaald, geen credit cards enzo nodig:
http://www.dimensionplus.nl maar ik zie hem nu niet meer in de game lijst staan.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 09:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

MuSeLive schreef op 31 januari 2003 @ 15:57:

Dat is descent .. (met niks erachter dus) Die is een stukkie ouder. Freespace is eigenlijk heel wat anders en lijkt meer op de wingcommander series van vroeger. Hierin speel je als het ware een complete cariere in een lang verhaal. Ben zelf laatst ook nog op zoek geweest, maar zonder veel resultaat :'(.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 09:55

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

agentorangina schreef op 31 januari 2003 @ 16:13:
Ik had FS2 hier gehaald, geen credit cards enzo nodig:
http://www.dimensionplus.nl maar ik zie hem nu niet meer in de game lijst staan.

LOL, die zaak zit hemelsbreed on geveer 50m van me vandaan nu. Kan er, als ik straks naar huis ga wel ff langsfietsen :)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1