Fuji digicam defect? Naar winkel of Fuji Nederland?

Pagina: 1
Acties:

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 15:19
Ik heb een Fuji A 303 digicam.
Achterop de camera zit een ronde functie knop om hem op timer-macro-normaal-bekijken foto's-filmen te zetten.
Nu werkt de camera alleen in de functie timeropname en de macro stand.
Iemand bekend met dit soort problemen bij een Fuji of ander soort/merk camera.

Vraag 2:
Ik heb de kamera gekocht bij Kamera Express in Capelle a/d IJssel.
Nu zit de technische dienst van Fuji in Etten-Leur en voor mij is dat maar ongeveer 40 km rijden. Kan ik nu beter ff rechtstreeks naar Fuji rijdenin de hoop dat ze er meteen ff naar kijken of toch maar naar de fotozaak opsturen.
Gaat zo wel lang duren denk ik :(

P.S. Camera is net 5 weken oud.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bel je winkel ff en vraag of je een vervangende kan krijgen?, ook fuji ff bellen. Dan weet je gelijk meer

• Vodgen
Ik heb net Fuji gebeld maar die zijn om 16.00u gesloten. Net te laat dus.

Verwijderd

Als je direct naar fuji gaat dan word je met voorrang behandeld, als je naar kamera express gaat sturen die hem in en komen ze achteraan de rij. Fuji is nog best snel met reparaties maar je bent hem zo twee weken kwijt.
Je kan vragen om tijdelijk een vervangende camera, ze zullen denk ik niet de camera vervangen door een nieuwe omdat dit gewoon een reparatie geval is.

Ik zou persoonlijk naar fuji gaan met je garantie papieren (garantie bewijs, aankoop nota) en het liefst de camera in de orginele doos meenmenen. Laat goed noteren op het ontvangstbewijs was ze ingenomen hebben, kan je achteraf geen gezeur krijgen als je iets mist.

• Vodgen
Ook Kamera Express net gebeld en die adviseren mij om rechtstreeks ff naar Etten-Leur te rijden. Hopelijk zijn ze bij Fuji snel met repareren.

• RepoMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 12:26
IK had laatst ook problemen met mijn Fuji Digitale camera. Ik ben toen ook even naar dat service center gereden, echt perfecte service. Camera werd meteen megenomen naar de reparatie afdeling en werd in ongeveer een kwartier gerepareerd. En dat helemaal kostenloos, terwijl de camera al zo'n 2,5 jaar oud was.
Echt top dus dat service center, gewoon ffies langsrijden zou ik zeggen!

Greetz

• Vodgen
Ik kom net van Etten_Leur vandaan waar het service-centrum zit.
Ze zijn er een minuut of tien meer bezig geweest maar volgens de monteur is ie waarschijnlijk niet meer te repareren.
Ik krijg dus een nieuwe. Aangezien in het service-centrum geen nieuwe camera's liggen duurt het een weekje voordat ik mijn nieuwe heb.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 14:27
Puike service zou ik zeggen....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Vodgen
YESS.
Nu al, na twee dagen, bericht van Fuji dat ik een nieuwe kan komen ophalen. :)
Supersnelle service waar andere merken nog een puntje aan kunnen zuigen!

Verwijderd

Netjes man, ik hoef er hopelijk geen gebruik van te maken ( O-) ) maar toch wel een goede service bij fuji dus. :)

• Vodgen
Ik heb inmiddels mijn nieuwe camera opgehaald.
Zat gewoon weer nieuwe garantiekaart bij. Dus opnieuw weer een jaar garantie.
Topservice van Fuji!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Ik heb ook een Fuji, hopen dat die niet stuk gaat, maar mocht dit gebeuren, kom toch nog wel eens in die richting, weet ik tenminste wat ik moet doen.

Kunnen veen fabrikanten inderdaad nog wel een puntje aan zuigen!!!
(Nikon Spiegelreflex : 8 week)
(Siemens Mobiel: 6maand!!! (HEEL VEEL gedoe geweest, nieuwe afgedwongen en 80 gulden beltegoed uiteindelijk... maar dat mocht ook wel!!! Gewoon bij het, toen nog, Libertel citypoint ook nog eens)

Ceci n'est pas une signature!

Pagina: 1