Battlefield 1942 crash na patch 1.2

Pagina: 1
Acties:

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als eerste ja, ik heb alle faq's gelezen, de search gebuikt.. google etc. Er is veel over te vinden maar overal wordt verwezen naar de faq hier op got maar daar staat de oplossing niet in.

Het probleem is dus dat battlefield naar het installeren van patch 1.2 niet meer werkt (en die heb je nodig om op internet te spelen).

Ik ben behoorlijk kwaat nu want ik heb net de game LEGAAL gekocht :( en dan werkt hij niet met de nieuwe patch, dus kan ik ook niet op internet. En hiervoor heb ik het spel toch wel gekocht. :(

Met de normale install deed hij het wel (let op deed). Nu niet meer na de install van 1.2 kan ik heel battlefield ook niet meer opnieuw gewoon single spelen. Ik hoor gewoon elke keer een windows beep zwart scherm en dat is het.

Heb geen refresh tools draaien, die 0 in een 1 veranderen helpt ook niet. Ea weet het antwoord ook niet :'(

Ik heb een 2100 +
512 mb
geforce 4 mx 440 -> hier schijnen ook wat problemen te zijn :?

Links die ik al heb bekeken maar die niet werken bij mij (misschien heeft iemand anders er wat aan)
http://eatech.custhelp.co...rch_type=3&p_sort_by=dflt
http://www.battlefield-1942.nl/index.php?view=faq&fid=1
Forum- en Gamefaqs (*Update 11-01*)
http://forums.bfnation.net/viewtopic.php?t=404
http://www.google.nl/sear...d+crashes+back+to+desktop

Maar ik wordt hier helemaal niets wijzer uit :( In een forum last ik ook dat het iets met denotars te maken heeft :? ik ben een n00b in videokaarten dus kan iemand uitleggen wat dit inhoud?
Ik heb ook geen nieuwe drivers geinstallerd of een andere direct x erop zetten helpt ook niet.

Als jou het wel gelukt is om het te fixen vertel het dan alsjeblieft hier, maar ga niet allemaal roepen van "ow dat probleem heb ik ook" want dit gebeurt in de andere topics. Kan dus plz alleen met oplossingen.

Mod bericht: Plz laat deze staan en laten we dan 1 centraal topic hiervoor openen

[ Voor 4% gewijzigd door XippIX op 31-01-2003 15:38 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:37
Topic titel wat verduidelijkt, en waarom zou deze op slot gaan. :?

There is no magic.

Verwijderd

Damn let is op die lay-out :(

• XippIX
  • Niet online
ik zal het wel even fixen, maare post dan ook eff iets nuttigs :( das al gelijk weer afdwalen

Verwijderd

[url] urls die niet goed uitkomen [/url] ;)

Nog wat enige tips voor de installatie van de 1.2 patch: het kan zijn dat je ooit handmatig de viewdistance bijvoorbeeld hebt aangepast of je hebt mods gedownload of een bloodpatch. Het is daarom het meest verstandigste om Battlefield compleet te verwijderen inclusief de directory die na de de-installatie blijft staan, ook zoek je eventueel nog in het register naar sleutels die met Battlefield te maken hebben om die vervolgens te verwijderen.

Na een schone installatie van Battlefield is het alleen maar nodig om de 1.2 patch te installeren, het is dus niet nodig om van te voren een 1.1 patch te installeren.

• XippIX
  • Niet online
Lighteye: dit heb ik allemaal al geprobeerd... maar volgens mij veranderd er iets met de drivers ofzo... Ik heb alles eruit gegooid, maar nog steeds hetzelfde probleem.

Mm ik heb een schone install gedaan.... maar daarna gelijk 1.2 erop gegooid. (wel full install) volgens mij kan het dan zo ook zonder 1.1 te installen. ?

In de forums, zie hierboven, heeft het volgens mij toch wel iets met de drivers te maken...

Verwijderd

Vaag tot de 42.01 heb ik zowat alle 4x.xx drivers wel gehad en geen problemen met Battlefield.

En zeker de 41.09 die nu op nvidia.com staan moeten het doen, heb weinig tot eigenlijk niets ooit eens gelezen dat de problemen van Battlefield met drivers te maken zouden kunnen hebben.

En ik lees dat je ervoor eerst 1.1 patch had? Nah probeer dan maar weeeeer een un-install en installeer hem volledig met alleen de 1.2 patch ;)

• XippIX
  • Niet online
ook geprobeerd, krijg nu nog steeds het zelfde scherm (error geluid en zwart scherm daarna weer terug naar windows)

Het is een veel voorkomend probleem, maar niemand weet echt een oplossing.

Waar zijn de echte battlefielders onder ons? :)

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Detonators zijn de drivers voor Nvidiavideokaarten. Dus als er zich een probleem voor doet met
het grafische deel (zwart scherm, flikkeren, traag, etc,etc) is het dus zeer raadzaam om andere detonator drivers te downloaden. Het beste kun je de whql certified exemplaren nemen. Dat zijn drivers die officieel zijn. (en vaak zonder bugs)

Het lijkt me in jou geval zeker niet onverstandig om even te doen (baad het niet, dan schaadt het niet)

btw toevallig geen refresh-fix geinstalleerd? zo ja, meteen wegdoen. Battlefield kan daar niet zo goed mee overweg (zeg maar helemaal niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Mohy op 31-01-2003 22:04 ]

Si vis pacem, para bellum

• XippIX
  • Niet online
thx voor je antwoord, zoals ik in mijn eerste post al zei heb k geen refreshkit geinstalleerd.

Nu weet ik iig wel wat detonators zijn :) maar het vreemde is dat voodat ik 1.2 geinstalleerd had het spel gewoon werkte. Daarna dus niet meer. Dus lijkt het mij eigenlijk onwaarschijnlijk dat het daar aan zou liggen. Maar ik zal ze voor de zekerheid even downloaden en installeren. Kijken of het helpt.

Wat mij wel opvalt is dat veel mensen met dit probleem zitten, maar dat er eingelijk nog geen oplossing is. Zelf ea komt niet met een patch of iets dat wel werkt. (in 1.2 zou het verholpen moeten zijn, maar dat blijkft dus niet)

Op alle battlefield forums wordt er over gepraat maar er is eigenlijk nog geen oplossing, dat is zeer jammer, en zeker die ene keer dat je legaal een spel koopt, het ook nog niet werkt ook. :(

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Niet voor niets staat patch 1.3 op het punt van releasen. Het is helaas een spel wat niet geheel vlekkeloos is.

[ Voor 28% gewijzigd door Mohy op 31-01-2003 22:47 ]

Verwijderd

Wat voor 3dmark score haal je bijv. (alleen voor indicatie, zegt verder niet veel he ;) ) , en is die een beetje te vergelijken met soortgelijke systemen?

Als die aan de lage kant uitvalt zou je de (laatste) via drivers eens kunnen downloaden, of eigenlijk sowieso, ik las dat je n00b bent in videokaarten dus mijn gedachte is dat je deze weleens vergeten zou kunnen zijn... http://www.viaarena.com/?PageID=2

//edit: en andere (recente) spellen dan? En die kleine testjes in dxdiag geven die een positief resultaat?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 22:54 ]

• Mohy

Mohy

Star Citizen

trouwens in dit topic staan in de openingspost (en misschien verder ook wel) een aantal links waar je misschien wat aan hebt (of aan het topic zelf)
Battlefield 1942 topic deel VIII

Verwijderd

Mohy schreef op 31 januari 2003 @ 22:45:
Niet voor niets staat patch 1.3 op het punt van releasen. Het is helaas een spel wat niet geheel vlekkeloos is.
Hmmm, losstaand van het feit dat mijn reply en jouw reply niks toe te voegen hebben aan het topic wil ik er toch nog wat over kwijt:

Met de 1.2 patch is het MP zeer goed spelen, SP snap ik niet eens waarom ie erin zit ook al zou die 200% goed werken dan nog zou het niet veel aan zijn (naar mijn idee dan, het geeft veel meer een kick om online mensen te fraggen en te frusteren :P ). Feit dat nogal veel mensen troubles heb met de live! geluidskaarten bijvoorbeeld ligt toch echt aan hun zelf en naar mijn idee zijn het vooral de wat 'jongere' gebruikers die al heel erg snel klagen en zo een negatief beeld vormen omdat ze geen verstand van zaken hebben :/

En de 1.3 patch is naar mijn idee ook niet echt noodzakelijk, mainly moet ie ervoor zorgen dat je straks op rtr servers kunt spelen, maar wat ik gezien heb in de 'preview' zeg maar :P heeft het toch nog wel meer positieve punten zoals de tk probleem :) en naar zeggen moet het live! probleem opgelost zijn, al snap ik niet wat voor probleem. Het moet redelijk tot goed te doen zijn met het huidige.

sow, ik ga weer ff unreal 2 spelen, mijn frustratie is er iig weer ff uit :+

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Het is en blijft een feit dat het spel, hoe gaaf het ook is, nogal last heeft (gehad) van kinderziektes.
Maar ja, zo gaan we naar een heel andere discussie.

Speel ze :)

Pagina: 1