Toon posts:

Nokia 81310: Infrarood aanlaten

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan je de Nokia 8310 zo instellen of tweaken dat infrarood niet automatisch wordt uitgeschakeled na een paar minuten inactiviteit?

Ik heb dit topic al nagekeken maar de laatste post dateert van medio 2002 dus wellicht is er iets veranderd.

En ben ik trouwens de enige bij wie de Nokia PC Suite erg problematisch draait op XP? Blijft bij mij vaak hangen en geen regelmatig exception errors. W98 revisited ...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:54

Korakal

Up up up!

Nee dat zal niet lukken. Dit is ingebouwd om stroom te besparen.

Verwijderd

Topicstarter
Topictitel moet Nokia 8310 zijn, niet 81310... Kan iemand dit aanpassen?

Verwijderd

Topicstarter
Korakal schreef op 31 January 2003 @ 14:59:
Nee dat zal niet lukken. Dit is ingebouwd om stroom te besparen.
Da's natuurlijk lullig. Ik hoef nl. helemaal geen stroom te besparen, dat ding hangt 1x per nacht aan de oplader en verder gaat de baterij makkelijk een dag of 3-4 mee...

Verwijderd

Ik heb een 6510 en daarbij gaat ie ook automatisch uit. (verrassing) Maar waarom zou je die infrarood dag en nacht aan willen laten staan??

Over de Nokia PC Suite software kan ik zeggen dat ie bij mij ook niet lekker loopt. Iedere keer als ik smsjes wil downloaden uit mn telefoon crasht het programma.
Tip: gebruik Oxygen Phone Manager II. Dit vind ik persoonlijk een erg fijn programma.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 15:15:
Ik heb een 6510 en daarbij gaat ie ook automatisch uit. (verrassing) Maar waarom zou je die infrarood dag en nacht aan willen laten staan??

Over de Nokia PC Suite software kan ik zeggen dat ie bij mij ook niet lekker loopt. Iedere keer als ik smsjes wil downloaden uit mn telefoon crasht het programma.
Tip: gebruik Oxygen Phone Manager II. Dit vind ik persoonlijk een erg fijn programma.
Thanks! Jammer van dat infrarood. Wil het aantalen omdat ik zeer regelmatig moet inbellen of sync'en en niet steeds op MENU+9 wil drukken....

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03 12:49
Bij de Nokia 8210 was dit ook al niet te wijzigen.

offtopic:
Heb nu al een tijdje een Siemens S45 en daar kun je zelf instellen hoe je het wilt hebben.

-

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
bij de 7650 is dit ook niet te wijzigen, maar bluetooth kan wel aanblijven, en volgens mij verbruikt dat meer als IR maar ok :+

@iMartien

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
Kan niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.