DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Bedankt Floris
Blijft de wereld nog wel bestaan?Ik weet niet goed wat er aan de hand is, maar blijft T.Net nog wel bestaan?
Tssk... overdrijven is ook een vak hoor, niet iedereen wil 40 jaar dezelfde functie bekleden...
Virussen? Scan ze hier!
Jotti was gewoon toe aan het verleggen van prioriteiten....
Het is min of meer vrijwilligerswerk, dara si het verloop altijd hoog.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb een extra topic geopend omdat ik de ander puur als dankbetuiging wil houden.
Kijk, dit verklaard al een boel. Van Jotti had ik al een vermoeden dat het gewoon tijdvretend was. Van Floris wist ik het niet.Alfredt schreef op 31 januari 2003 @ 14:58:
maak je niet zo druk joh. Het is al jaren een komen en een gaan. Zo werkt dat in bedrijven vaak ook. Floris krijgt nu gewoon een vaste baan met een vast inkomen.
Jotti was gewoon toe aan het verleggen van prioriteiten....
Het is min of meer vrijwilligerswerk, dara si het verloop altijd hoog.
Ik was al bang dat jullie elkaar virtueel de pan in het meppen waren
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
eeuh als je dat draadje gelezen had wist je dat Floris een nieuwe baan heeftDiedX schreef op 31 January 2003 @ 15:00:
[...]
Kijk, dit verklaard al een boel. Van Jotti had ik al een vermoeden dat het gewoon tijdvretend was. Van Floris wist ik het niet.
Snap ik. Het was ook als een uitlokkertje bedoeld. Toch meende ik het wel serieus.wildhagen schreef op 31 januari 2003 @ 14:57:
[...]
Blijft de wereld nog wel bestaan?
Tssk... overdrijven is ook een vak hoor, niet iedereen wil 40 jaar dezelfde functie bekleden...
De wereld vergaat niet indien GoT weggaat hoor
Verwijderd
Floris was toe aan een andere uitdaging (en nu met een vast salaris
Professioneel Hyves-weigeraar
Zoals het er naar uitziet....van Floris
Natuurlijk blijf ik bezoeker en natuurlijk zal ik jullie voorlopig nog wel blijven lastigvallen, maar niet meer als crew zoals het er naar uitziet...
Ik vind dit zo klinken alsof het geen vrijwillig vertrek is.....
Koffie en meer...
Bericht hierboven
Jotti is nog genoeg actief @ got hoor.
Wel natuurlijk wat minder, maar dat zie je vaak als een mod vertrekt. Er is dan even een periode dat ze wat minder op het forum komen, aangezien het gewoon eventjes rust nodig heeft.
Wouter Tinus schreef op 31 januari 2003 @ 15:03:
Het is precies wat wildhagen zegt, niet iedereen wil 40 jaar hetzelfde doen.
En ja, sommige mensen zie je veel minder. Oprog is bijv helemaal niet meer op GoT
En die kan ook niet zo makkelijk meer terug komen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar z'n emailadres...We Are Borg schreef op 31 January 2003 @ 15:28:
[...]
![]()
En ja, sommige mensen zie je veel minder. Oprog is bijv helemaal niet meer op GoT
The devil is in the details.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
end of HK-mode
Nee, zoals hier boven al aangehaald, er zijn er wel eens 5 tegelijk vertrokken en daar hebben we ons ook doorheen geslagen.
GoT is een plek, voor Mod's maar ook voor ons gewone stervelingen, waar je maar een betrekkelijke tijd zult rondhangen.
Voor Mod's zal die tijd veel korter zijn, denk zelf zo'n 2 tot 3 jaar.
En in het meeste van de gevallen zal privé de reden van vertrek zijn.
Zie het zo, nieuw vlees, nieuwe wind, nieuwe mogelijkheden.
klopt, had het gezienMaRc0 schreef op 31 januari 2003 @ 15:33:
Leven bestaat uit keuzes... Dit keer was het de keuze om er mee te stoppen.
[...]
En die kan ook niet zo makkelijk meer terug komen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar z'n emailadres...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 16:15 ]
Tja op de een of andere manier zie je dat steeds gebeuren als er een paar modjes/adjes binnen korte tijd achter elkaar opstappen.Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 16:14:
In het bedrijfsleven is dit de normaalste zaak van de wereld. Floris gaat z´n horizon verleggen en terecht. Da's een normaal proces waar niks achter zit, buiten een normale carrieremove. Ik snap die paranoia niet zo eerlijk gezegd.
Ik kan er meestal wel heel erg om lachen.... (die paranoia dan, niet dat ze opstappen.)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wat is er mis met dat email adresMaRc0 schreef op 31 januari 2003 @ 15:33:
Leven bestaat uit keuzes... Dit keer was het de keuze om er mee te stoppen.
[...]
En die kan ook niet zo makkelijk meer terug komen, kijk bijvoorbeeld maar eens naar z'n emailadres...
🌞🍃
Alfredt schreef op 31 January 2003 @ 16:16:
[...]
Tja op de een of andere manier zie je dat steeds gebeuren als er een paar modjes/adjes binnen korte tijd achter elkaar opstappen.
Ik kan er meestal wel heel erg om lachen.... (die paranoia dan, niet dat ze opstappen.)
mjah ik ook. Hier is gewoon niets aan de hand. FLoris no offense maar deze paniekerij doe ik toch dicht
Spreek je van t weekend wel weer
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()