Toon posts:

W2k Policy vraag mbt rechtermuisknop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgende situatie : Gebruikers moeten wel de rechtermuisknop functionaliteit hebben, maar ze mogen geen properties bekijken, omdat daar dus ook de security settings onder vallen. Valt dit zo te configureren ? Door middel van een policy of een registry setting ?.

Momenteel word er getest om de users enkel modify rechten te geven ipv full control. In dat geval zouden ze enkel security kunnen bekijken en niet wijzigen op hun werkmappen.

bvd

Verwijderd

Ligt het aan mij of geef je de oplossing zelf al?

Het is overigens ook in de policy aan te passen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is me nog niet gelukt, want de creator owner mag ten alle tijden op een bestand de beveiliging bekijken /aanpassen, ook al is expliciet voor de creator owner de vieuw/modify permissons special permissie uitgevinkt, en dit doorgekopieerd. Ik heb uitbundig nog het de policies bekeken, maar ik kom nergens de policy setting tegen om op file niveau de properiets of het beveiligings tabblad uit te schakelen/ hidden te maken. Ik neem ook aan dat deze policy dan onder windows verkenner zou moeten staan, al heb ik overal gezocht naar deze policy.

zou iemand mij kunnen vertellen waar deze policy zit als hij bestaat ? de rechtermuisknop functionaliteit moet wel blijven, dus die in zijn geheel uitschakelen is geen optie zoals hierboven ook vermeld staat.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2003 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat is wel erg snel he, doe dat volgende keer pas na 24 uur aub.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1