Ik heb een probleem met de zyxel na 2 dagen klooien in win 98 heb ik het op een andere pc met winxp geprobeerd en binnen een minuut werkte de router volledig.
Ik heb de klantenservice gemaild en volgens de instellingen moet alles gewoon werken.
de instellingen zijn:
Voer het volgende uit in Internet Explorer:
Ga in Internet Explorer naar:
Extra > Internet Opties en klik aldaar op de:
> TAB Algemeen
Selecteer onder 'Tijdelijke Internet-bestanden':
Klik op 'Cookies verwijderen...' en klik op 'OK'.
Klik op 'Bestanden verwijderen...'. Plaats een vinkje bij 'Ook alle off line items verwijderen' en klik op 'OK'.
Klik op 'Instellingen' en plaats een cirkel bij 'Bij elk bezoek aan een pagina' en 'OK'.
Selecteer onder 'Geschiedenis':
Klik op 'Geschiedenis wissen' en klik op 'Ja'.
> TAB Beveiliging
Klik op 'Standaardniveau' (indien mogelijk).
> TAB Verbindingen.
Klik op 'Nooit een verbinding kiezen' (voor zover mogelijk).
Klik rechtsonder op 'LAN Instellingen'.
Haal alle vinkjes weg. Klik op 'OK'.
> TAB Geavanceerd.
Klik op 'Standaardinstellingen herstellen'.
Klik op 'Toepassen' en 'OK'.
Deïnstalleer een eventuele aanwezige firewall applicatie welke zich op uw systeem bevindt.
U heeft indien u geen PC in de DMZ wilt zetten geen firewall applicatie meer nodig aangezien
de router over een filtering firewall beschikt welke doorgaans beter werkt dan op software
gebaseerde firewall applicaties. Tevens veroorzaken deze firewall applicaties doorgaans
problemen met het maken van verbinding richting de router danwel het internet.
De deïnstallatie van het veel gebruikte ZoneLabs ZoneAlarm vindt u hier:
http://www.zonelabs.com/s...pport/znalmInstallFAQ.jsp
Deïnstalleer tevens de vermeldde TCP/IP stack onder de onderstaande besturingssystemen:
Microsoft Windows 95/98/ME:
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Netwerk.
Selecteer de TCP/IP voor uw netwerkkaart (TCP/IP -> merk en type netwerkkaart) en klik vervolgens op 'Verwijderen'.
Installeer daarna de TCP/IP voor uw netwerkkaart opnieuw door op 'Toevoegen' te klikken. Selecteer vervolgens 'Protocol'
en klik op 'Toevoegen'. Selecteer onder 'Fabrikanten' de optie 'Microsoft' en selecteer onder 'Netwerkprotocollen' de
optie 'TCP/IP'. Dit is helaas niet altijd afdoende en dient u in veel gevallen tevens onder de bovenstaande 'Eigenschappen' de netwerkkaart te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Voer de bovenstaande instructies nogmaals uit maar dan voor uw netwerkkaart.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn ik heb alles nagelopen en niks werkt.
Ook hangt Internet explorer 6 als je die opent behalve als je een modem insteld.
Ik heb de klantenservice gemaild en volgens de instellingen moet alles gewoon werken.
de instellingen zijn:
Voer het volgende uit in Internet Explorer:
Ga in Internet Explorer naar:
Extra > Internet Opties en klik aldaar op de:
> TAB Algemeen
Selecteer onder 'Tijdelijke Internet-bestanden':
Klik op 'Cookies verwijderen...' en klik op 'OK'.
Klik op 'Bestanden verwijderen...'. Plaats een vinkje bij 'Ook alle off line items verwijderen' en klik op 'OK'.
Klik op 'Instellingen' en plaats een cirkel bij 'Bij elk bezoek aan een pagina' en 'OK'.
Selecteer onder 'Geschiedenis':
Klik op 'Geschiedenis wissen' en klik op 'Ja'.
> TAB Beveiliging
Klik op 'Standaardniveau' (indien mogelijk).
> TAB Verbindingen.
Klik op 'Nooit een verbinding kiezen' (voor zover mogelijk).
Klik rechtsonder op 'LAN Instellingen'.
Haal alle vinkjes weg. Klik op 'OK'.
> TAB Geavanceerd.
Klik op 'Standaardinstellingen herstellen'.
Klik op 'Toepassen' en 'OK'.
Deïnstalleer een eventuele aanwezige firewall applicatie welke zich op uw systeem bevindt.
U heeft indien u geen PC in de DMZ wilt zetten geen firewall applicatie meer nodig aangezien
de router over een filtering firewall beschikt welke doorgaans beter werkt dan op software
gebaseerde firewall applicaties. Tevens veroorzaken deze firewall applicaties doorgaans
problemen met het maken van verbinding richting de router danwel het internet.
De deïnstallatie van het veel gebruikte ZoneLabs ZoneAlarm vindt u hier:
http://www.zonelabs.com/s...pport/znalmInstallFAQ.jsp
Deïnstalleer tevens de vermeldde TCP/IP stack onder de onderstaande besturingssystemen:
Microsoft Windows 95/98/ME:
Start > Instellingen > Configuratiescherm > Netwerk.
Selecteer de TCP/IP voor uw netwerkkaart (TCP/IP -> merk en type netwerkkaart) en klik vervolgens op 'Verwijderen'.
Installeer daarna de TCP/IP voor uw netwerkkaart opnieuw door op 'Toevoegen' te klikken. Selecteer vervolgens 'Protocol'
en klik op 'Toevoegen'. Selecteer onder 'Fabrikanten' de optie 'Microsoft' en selecteer onder 'Netwerkprotocollen' de
optie 'TCP/IP'. Dit is helaas niet altijd afdoende en dient u in veel gevallen tevens onder de bovenstaande 'Eigenschappen' de netwerkkaart te verwijderen en deze opnieuw te installeren. Voer de bovenstaande instructies nogmaals uit maar dan voor uw netwerkkaart.
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn ik heb alles nagelopen en niks werkt.
Ook hangt Internet explorer 6 als je die opent behalve als je een modem insteld.