Verwijderd
(dus een script dat de pagina maakt en 'm daarna opent)
Saved by the buoyancy of citrus
1
2
3
| function preview() {
document.myForm.action.value='preview.asp'
} |
En in je body dus ergens:
1
2
3
4
5
6
| <form name="myForm" method="post" action="savestuff.asp"> ... ... <input type="button" name="blah1" onclick="preview();" value="Preview"> <input type="submit" name="blah2" value="Save"> </form> |
[ Voor 65% gewijzigd door RobIII op 31-01-2003 13:42 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Je hebt daar twee knoppen, één om te previewen en één om te posten. Als je op de knop drukt wordt er een bepaalde hidden waarde mee gegeven die je natuurlijk uit kunt lezen en vandaar uit kun je dan ook je pagina opbouwen.
Dus als je op preview drukt wordt de waarde preview meegestuurd. Je checkt of die is ingevuld (isset f.e.) en dan doe je je ding.
Ik vind dat (persoonlijk) altijd nogal omslachtig. Waarom zou ik niet gewoon client-side meteen besluiten naar welke pagina ik mijn zut ga posten? (Mits je dus een losse preview/save (asp?) pagina hebt).ramH schreef op 31 januari 2003 @ 14:00:
Misschien is het ook een optie om na te gaan hoe ze het hebben gedaan in phpBB forums (waarschijnlijk ook React natuurlijk).
Je hebt daar twee knoppen, één om te previewen en één om te posten. Als je op de knop drukt wordt er een bepaalde hidden waarde mee gegeven die je natuurlijk uit kunt lezen en vandaar uit kun je dan ook je pagina opbouwen.
Dus als je op preview drukt wordt de waarde preview meegestuurd. Je checkt of die is ingevuld (isset f.e.) en dan doe je je ding.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Je geeft zelf al het antwoord:RobIII schreef op 31 January 2003 @ 14:02:
Ik vind dat (persoonlijk) altijd nogal omslachtig. Waarom zou ik niet gewoon client-side meteen besluiten naar welke pagina ik mijn zut ga posten? (Mits je dus een losse preview/save (asp?) pagina hebt).
Da's pas omslachtigMits je dus een losse preview/save (asp?) pagina hebt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Over mij
Verwijderd
maar hoe dan? gewoon een extra form tag combo erom heen met als action een andere pagina en dan van de preview een button maken die de andere form submit?Verwijderd schreef op 01 February 2003 @ 18:08:
dan zeg ik RobIII z'n oplossing, alleen moet er dan wel in die preview functie een submit() zitten natuurlijk