De Afterburner is een produkt van Triton Labs en is in het kort een internal light kit voor je Gameboy Advance.
Zo:

Da's nu net de reden voor deze inkoopactie. Althans, nu nog voor de animo check ervan. Ik heb ze op 2 plaatsen te koop gezien hier in Nederland, daar kosten ze resp. 50 en 57 euro. Als ik dan kijk naar de prijs bij Triton Labs ($21 per stuk als je er 10 koopt) heb ik geen zin om afgezet te worden.
Een snelle rekensom. Triton Labs verstuurt niet internationaal, behalve bij een hoeveelheid van 25 of meer. Dat is dus waar ik op hoop met deze thread, 25 of meer mensen die interesse hebben in het kopen van zo'n ding. Ik ga uit van de prijs van 210 dollar per 10 stuks, zoals vermeld op hun site. Voor transport reken ik $100 dollar, da's volgens mij wel reeel.
Afterburners: 25 x $ 21 = $ 525
Transport: 1 x $ 100 = $ 100
Invoerrechten = 1,1 x 625 = $ 687,50
BTW = 1,19 x 687,50 = $ 818,13 = € 752,35
€ 752,35 / 25 = € 30,09 per stuk!
Scheelt toch 20 euro per stuk!
Je moet het zelf inbouwen maar hallo, ben je nou tweaker of niet?
Hoe het inbouwen werkt staat hier: http://www.gbaparty.nl/artikelen/gadgets/295/
Eh ja eigenlijk wel, een chip waarmee je in plaats van met het standaard potmetertje dat bij de Afterburner kit zit gewoon met de keys op je GBA het contrast kunt regelen. Maar daar kom ik nog wel op terug als er voldoende animo is.
Ja, van ItSnows, IceStorm en m@nic. DUS!