Toon posts:

Tekenen/schetsen in flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een tijdje naar gezocht maar kon niks vinden... een voorbeeld om in flash (dus als bezoeker van de site) een simpele tekening/schets te kunnen maken en die dan via-e-mail of iets dergelijks opgestuurd kan worden. Er moeten lijnen en boxen getekend kunnen worden en van kleur veranderd worden. Weet iemand een link naar een goed voorbeeld...

Alvast bedankt,

Erwin

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Ik denk dat je dan beter bij de ActiveX controls kunt gaan kijken. Ik denk dat zoiets maken in flash als het al mogelijk is erg moeilijk is.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Doel je meer hierop?

Is volgens mij errrug pittig om zelf te bouwen!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

BtM909 schreef op 31 januari 2003 @ 13:41:
Is volgens mij errrug pittig om zelf te bouwen!
nou, nee niet echt. wat vooral hier goed gedaan is is het meebewegen van de pen, maar buiten dat is het redelijk simpel zelf te bouwen

"You're only as good, as what you did last week."

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hoe onthoudt je dan het pad wat de pen heeft gevolgd? Ik doel op de knop preview (nadat je zelf wat hebt geklad).

[ Voor 23% gewijzigd door BtM909 op 31-01-2003 13:53 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:28

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Gewoon een lijst met punten bijhouden. Is trouwens ook goed te zien waneer je snel beweegt, dan wordt de boel hoekig. Verder is er ook een maximale lengte. Als je lang tekend gaat het begin weer weg.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Ja.... maar hoe doen ze dat nu... is er iemand die code of een voorbeeld heeft van die website.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:28

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Gewoon de X en Y posities samplen waneer de muisknop ingedrukt is en vervolgens een lijn tussen 2 opeenvolgende punten tekenen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

een hele goeie vriend van mij heeft een tijd geleden eens een mooi tekenbordje gemaakt in verveling :)

http://www.funky-monkey.nl/test/tekenbord.html
Pagina: 1