Ik heb iets nodig waarmee ik met cijfers kan rekenen die langer dan 300000 cijfers zijn. GMP kan dit met gemak en ik heb dit dan ook probren te installeren.
Hoe?
Eerst GMP 4.12 gedownload, dan Cygwin gedowload.
GMP in een directory gedumpt waar ik met Cygwin bij kan.
./configure uitgevoert.
make
Bij de make stap zitten er allerlei fouten in de sourcecode.
Ik word er langzamerhand een beetje ziek van om steeds maar opnieuw te proberen met een paar aanpassingen en er dan weer achter te komen dat het weer niet werkt.
Ik heb ook MPFUN, Apfloat en nog een aantal andere geprobeerd te installeren, maar er blijven gewoon fouten optreden.
Nu is mijn vraag: heeft iemand hier wel eens een MP systeem aan de gang gekregen op WIN98, zodat in bijv. Borland C++ Builder 6, de methoden van het MP-systeem ook echt gebruikt kunnen worden.?
En zo ja, hoe?
Update: Ik heb een systeem nu aan de gang.
Nieuwe vraag: kan ik .lib files van Visual C++ 6 ook in Borland C++ Builder 6 gebruiken? (Ik zit niet thuis, dus ik kan het ook niet snel even uitproberen).
Hoe?
Eerst GMP 4.12 gedownload, dan Cygwin gedowload.
GMP in een directory gedumpt waar ik met Cygwin bij kan.
./configure uitgevoert.
make
Bij de make stap zitten er allerlei fouten in de sourcecode.
Ik word er langzamerhand een beetje ziek van om steeds maar opnieuw te proberen met een paar aanpassingen en er dan weer achter te komen dat het weer niet werkt.
Ik heb ook MPFUN, Apfloat en nog een aantal andere geprobeerd te installeren, maar er blijven gewoon fouten optreden.
Nu is mijn vraag: heeft iemand hier wel eens een MP systeem aan de gang gekregen op WIN98, zodat in bijv. Borland C++ Builder 6, de methoden van het MP-systeem ook echt gebruikt kunnen worden.?
En zo ja, hoe?
Update: Ik heb een systeem nu aan de gang.
Nieuwe vraag: kan ik .lib files van Visual C++ 6 ook in Borland C++ Builder 6 gebruiken? (Ik zit niet thuis, dus ik kan het ook niet snel even uitproberen).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 14:43 ]