Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
dikzak
Kies gewoon voor die kaart waar je zelf bij denkt:
Die wil ik wle hebben en die prijs is me het ook wel waard......klaar !
Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD
mare zoek wat reviews op ofzow
de radeon 9700 pro is een super kaartje
al die mensen die zitten te kankeren op de radeon of geforce dat is totaal zinloos
in 99% van de gevallen werken de kaartjes van alle merken gewoon goed en die 1 % gaat het mis
ik denk dat dit draadje snel dicht gaat mare leer hier uit eerst de faq's door te lezen
want daar staat ook heel duidelijk in dat dit soort draadjes niet gewenst zijn
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik heb gehoord dat Intel stabieler is.. klopt dit??
Nee ff serieus.. lees de FAQ, open nuttige topics en leer engels.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik ga voor ATI omdat:
Ati beter beeld heeft in 2D
De GF FX te duur is en maar net iets sneller en vaak ook langzamer.
Dat het gezijk over ati en slechte drivers moet ophouden. want de drivers werken heel goed heb maar 1 keer een spel gehad dat even orbolemen gav maar was binnen 2 weken al verholpen. Ik zie dat de GF FX duidelijk meer probs heeft dan de Radeon in het begin.
Ik zou dan idd voor een Radeon 9700 pro gaan als je niet van oc houd anders een 9700 > pro flashen of een 9500 pro naar 9700 rebuild doen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Uhm tja intel kun je verder océn maar amd komt nu ook heel ver. Qua prestatie is de AMD sneller kijk maar naar de VGA charts op tomshardware. Maar ik moet wel zeggen da dat wel een intel is zonder Dual channel ( er is nemelijk ook een Dual channel voor intel borden maar ik heb ook gehoord dat die op bepaalde punten erg gaar is) Ik blijf lekker bij AMD.DeMoN schreef op 31 januari 2003 @ 13:37:
Ik vraag me trouwens af of ik beter een Intel of een AMD processor kan gaan halen...
Ik heb gehoord dat Intel stabieler is.. klopt dit??
Nee ff serieus.. lees de FAQ, open nuttige topics en leer engels.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Astennu schreef op 31 januari 2003 @ 13:42:
[...]
Uhm tja intel kun je verder océn maar amd komt nu ook heel ver. Qua prestatie is de AMD sneller kijk maar naar de VGA charts op tomshardware. Maar ik moet wel zeggen da dat wel een intel is zonder Dual channel ( er is nemelijk ook een Dual channel voor intel borden maar ik heb ook gehoord dat die op bepaalde punten erg gaar is) Ik blijf lekker bij AMD.
maar hij maakte een grapje
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 17:30
-1 flame, niet meer, niet minder
Vind jijVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 13:13:
Radeon 9500 Pro. Beste prijs/kwaliteit videokaart van het moment.
Toen waren beige computers heel gewoon.
Kom jij maar eerst met een goed verhaal. Zie de FAQ wat ik daarmee bedoel
Dit topic is gesloten.
![]()