Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Zorg je ervoor dat er in die thread die de poort polled een sleep zit, zodat het OS tijd heeft om die updates aan de UI door te voeren?
https://fgheysels.github.io/
Je bent geweldig 
Ik vraag me wel af waarom dit moet trouwens. Als ik de poll in een andere thread heb zitten zou het toch zo moeten zijn dat de andere thread vrij is om de messages te handlen?
Anyway, het lijkt nu inderdaad wel te werken.
( Had ik al gezegd dat je geweldig bent ?
)
* farlane voelt zich weer helemaal n00b
Ik vraag me wel af waarom dit moet trouwens. Als ik de poll in een andere thread heb zitten zou het toch zo moeten zijn dat de andere thread vrij is om de messages te handlen?
Anyway, het lijkt nu inderdaad wel te werken.
( Had ik al gezegd dat je geweldig bent ?
* farlane voelt zich weer helemaal n00b
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
[nohtml]

In Win '95/98 NT etc... is het wel het OS dat bepaald wanneer de time-slice van een thread over is, en de controle aan een andere thread gegeven wordt, maar imho moet er toch altijd wat tijd zijn zodat het OS de geposte messages kan afhandelen. Anders komen die allemaal maar in de queue terecht, en als het OS die messages niet kan afhandelen, dan duurt het niet zo lang vooraleer die queue vol zit.
I know.
Als je in een thread een oneindige loop hebt, dan moet je -afaik- altijd een sleep binnen die loop zetten. Gewoon om het OS toch even de kans te geven om andere messages af te handelen.Ik vraag me wel af waarom dit moet trouwens. Als ik de poll in een andere thread heb zitten zou het toch zo moeten zijn dat de andere thread vrij is om de messages te handlen?
In Win '95/98 NT etc... is het wel het OS dat bepaald wanneer de time-slice van een thread over is, en de controle aan een andere thread gegeven wordt, maar imho moet er toch altijd wat tijd zijn zodat het OS de geposte messages kan afhandelen. Anders komen die allemaal maar in de queue terecht, en als het OS die messages niet kan afhandelen, dan duurt het niet zo lang vooraleer die queue vol zit.
https://fgheysels.github.io/