MSN'en zonder MSN Messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views sinds 30-01-2008

• justys7
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-04-2025
Is het mogelijk om MSN te gebruiken vanaf een web site of zo iets. Op mijn werk zijn ze zo vrij geweest er voor te zorgen dat ik MSN Messenger niet meer kan gebruiken. Hebben ze met Proxie dicht gezet.

Verwijderd

trillian via poort 8080?

Verwijderd

Lijkt me niet , als ze msn messenger hebben ge-disabled via exchange features en de poort dicht hebben gegooid dat ze dan ook wel trillian en mister-i enzo hebben geblokkeerd op de server.

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:19
Met mister-i maar die kan je maar 10 uur ofzo gebruiken.
www.mister-i.com

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-09 21:32

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik wil me uiteraard nergens mee bemoeien, maar ze gooien niet voor niets die poort dicht.. het is namelijk niet de bedoeling te chatten op je werk maar te werken..

Maar goed een antwoord waar je wellicht iets aan hebt : [rml][ MSN Messenger] zou jij zonder kunnen?[/rml] daar staat een link naar webbased MSN..

Twitter

Verwijderd

Als je weet welke porten wel open staan (portscan uitvoeren dus) zou je Messenger kunnen instellen op deze, stel dit in onder Extra, Opties, Verbindingen, Proxy aanschakelen, poort invoeren.

Verwijderd

Tja , je moet het natuurlijk zelf weten , als jij ontslagen wilt worden moet je het vooral gaan doen hoor.
Waarom denk je dat ze het dicht hebben gegooid :?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bij ons hebben we dat soort geintjes veel mooier opgelost: Met policies. Daardoor kun je messenger nog niet eens runnen al had je het graag. Laat staan poorten instellen.

(We hebben bij ons ook iemand die graag veel chat :) )

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

zoek emt google op webbased msn, de eerste link van sprintbiz moetje hebben, even accountje aanmaken en je het weer msn !

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
met Sprintbiz kan het toch ook, en ook ICQ en AIM en Yahoo enz..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
IbBeLz schreef op 31 januari 2003 @ 12:17:
met Sprintbiz kan het toch ook, en ook ICQ en AIM en Yahoo enz..
Ja maar die loopt bij mij te zeiken over een "toll free dial in number", nou ik heb er genoeg van :( Maar het werkte wel altijd goed...

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 08:25
Ja Sprintbiz die werkt niet meer, nou ja als je hem voor niks wil gebruiken dan. want als je hem wel wilt gebruiken moet je betallen. hier is een site daar staat op hoe je verbinding kan maken met msn ook al zit je achter een proxy. bijmij op school werkte het :D Hier stond iets illegaals

Hier is de directe link: Hier stond iets illegaals

[ Voor 60% gewijzigd door SH007 op 31-01-2003 16:15 ]

Verwijderd

http://i.mimessenger.com

Het werkt niet echt fijn, maar je kan ermee online gaan en berichten uitwisselen, dus goed genoeg :)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Er zijn hier al heel wat topics over geweest. Gebruik de search aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.