problemen instalatie ff stuur logitech

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

Topicstarter
ik heb een force feedback stuur van logitech en werkt goed op mijn vorige pc (USB)
nu bij instaleren loopt hij vast met de nieuwste drivers kan hij een bestand niet vinden in de tempory diretory ??
die zet hij daar zelf ?! neer iemand ervaringen hiermee moedebord nu is een abit KT7raid met duron700@950 128mb/133 voodoo3 3000

www.sebastiaanvanbaarsen.com

Verwijderd

Vreemd!

Wat doet 'ie met de standaard meegeleverde drivers, dus de oude?

• sebasel

sebasel

Topicstarter
dan loopt hij vast :(:(

heb 2 versies org 3.20 en 3.25 lopen bijde vast

van internet 3.6 krijg ik een foutmelding :(

Verwijderd

Is jouw moederbord gebaseerd op een Via-chipset? Zo ja, misschien moet je de 4in1 drivers installeren.
Als je dit al wel gedaan hebt, zou ik het verder niet weten.

• sebasel

sebasel

Topicstarter
mijn hp 3300 scanner doet het wel (usb)

mijn wingman exstreme ook niet

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Ik neem aan dat jij ook de oude logitech nog hebt met helemaal rood stuur?
Heb ik ook, en op mijn oude systeem deed ie het prima en op me nieuwe ook (Abit-KT7RAID)
ik heb de drivers van internet (3.6) geinstalleerd en het gaat allemaal prima
Je bent dan toch iets vergeten te installeren denk ik. Installeer de via4in1 drivers nog eens. Ik gebruik zelf win2k.
hehe, weer een reden om win2k te nemen :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb zelf een P3-700@805Mhz. ik heb ook zo'n leuk rood ff logitech stuurtje.
ik had aan het begin ook het probleem dat ie mijn stuurtje niet wou installeren.
ik heb toen die .exe heb ik toen uitgezipt en zo via de drivers geinstalleerd.
hij pakte hem pas toen ie in de lijst stond en nu doet ie het perfect.

vindt trouwens dat nieuwe ff stuurtje van hun niet echt mooi (teveel kunststof),vinden jullie?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:58

duderuud

Sliden is koel

Heb zelf ook de oude FF van Logitech, met nieuwste drivers werkte 'ie eerst ook niet. Fout bij installatie.

Na veel geklooi werk hij nu wel, in combinatie met oude en nieuwe drivers.

Als je slim bent, kopieer je ff de bestanden die de installatie in de temp zet. Doe dit wel voor de foutmelding die je krijgt, anders zijn de temp-bestanden alweer weg.

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Nieuwe stuurtjes van Logitech vind ik ook niet mooi, door dat kunstof krijg je zo'n goedkope uitstraling. Tevens vind ik het jammer dat ze die flaps achter het stuur vervangen hebben door knopjes, iets wat het realisme bij f1-sims (gp3) niet echt ten goede komt.

Verwijderd

Zoals Brutalyst zegt ,Windows 2000 nemen, ik heb al Win98 SE, Win ME beta en Win ME final geprobeerd maar alle3 problemen met mn Logitech FF stuurtje.

Alleen onder 2000 werkt alles super, ik hoef de wingman software niet eens op te starten (wel installeren), hij doet t zo al.
En ik heb ook al verschillende 4-in-1 drivers
geprobeerd, maar ook geen succes.
Ook verschillende drivers voor mn geluidskaart (SB live Platinum), het logitech stuurtje heeft namelijk wel een actieve gamepoort nodig om goed te werken ookal zit ie op USB/serieel.

Ik heb er een tijd mee gerotzooid maar de enige oplossing is toch echt Win2k draaien volgens mij, en daar is helemaal nix mis mee.
Pagina: 1