[Win2K] Terug naar domain

Pagina: 1
Acties:

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:22
Ik heb een probleem. Ik ben met een laptop van mijn collega bezig geweest om te proberen deze aan te loggen op mijn werkgroep, terwijl deze op een domain stond. Ik dacht heel slim te zijn en dat ik het met gemak weer op het oude domain kon krijgen zonder problemen. Ik start vrolijk op onder localadmin(administrator) weer en alles doet het, ik start zijn user accoutn op en nou krijg ik de melding dat deze niet onder dit domain te vinden is. Nu dus het probleem van HOE ik het domain er weer op krijg want als ik dat onder admin weer probeer geeft ie vrolijk de melding dat het domain niet gecontacd kan worden en daar blijft het bij... :S
Iemand dit al eerder gehad en kunnen oplossen?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 21:36
Ik begrijp dat je niet op het netwerk van het domein zit? Dan kan je het vergeten, je moet acces hebben tot het domein.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 17:04

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Volgens mij kan je dit aangeven bij de properties van de Client for Windows Network.

Verwijderd

KoeKk schreef op 31 January 2003 @ 10:55:
Ik begrijp dat je niet op het netwerk van het domein zit? Dan kan je het vergeten, je moet acces hebben tot het domein.
idd en dan nog moet iemand iemand dat doen met voldoende rechten...

• Ordos20
Dan voeg ik er nog een vraag aan toe, als dit hersteld is, is er dan iets te doen om hem EN nog de mogelijkheid te geven op de zaak domein in te loggen, en thuis te gbruiken op een nog te bouwen netwerk?

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
De magic word is: Hardware profielen

• Ordos20
ja..... ik ben dus nog niet zo proficient in windows 2000/netwerrkprofielen, plus de user zijn locale account is alleen accesible onder de domain name

Pagina: 1