De NT Server die ik gebruik laat in de taskmanager zien dat het kernelmemory steeds toeneemt en het fysieke geheugen afneemt.
Het kernelmem begint bij een herstart op rond de 30MB en is na een dag of 5 opgelopen tot 165MB!
Als uiteindelijk het fysieke memory op nul staat klapt de Server en herstart zichzelf.
Volgens een goede vriend van me zou dit een bug in NT o.i.d. zijn.
Natuurlijk kan het eventueel ook door een programma komen maar de Server is pas opnieuw geinstalleerd met dezelfde pakketten.
Daarvoor trad het niet op.
De Server is WindowsNT4.0 Server met Servicepack 6a.
Weet iemand of het idd een bug is en hoe het kan opgelost worden?
Ik heb me al rotgezocht bij Microsoft en de knowledgebase en op verschillende forums maar nog geen antwoord gevonden wat in de richting komt.
Het kernelmem begint bij een herstart op rond de 30MB en is na een dag of 5 opgelopen tot 165MB!
Als uiteindelijk het fysieke memory op nul staat klapt de Server en herstart zichzelf.
Volgens een goede vriend van me zou dit een bug in NT o.i.d. zijn.
Natuurlijk kan het eventueel ook door een programma komen maar de Server is pas opnieuw geinstalleerd met dezelfde pakketten.
Daarvoor trad het niet op.
De Server is WindowsNT4.0 Server met Servicepack 6a.
Weet iemand of het idd een bug is en hoe het kan opgelost worden?
Ik heb me al rotgezocht bij Microsoft en de knowledgebase en op verschillende forums maar nog geen antwoord gevonden wat in de richting komt.