[XP] Hangt bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
ik heb een hp omnibook xe4500. draait tot voor heen zeer goed, nooit problemen gehad.
Maar nou starte ik hem pas op. pats zodra ik in me scherm kom waar normaal me profielen worden weergegeven. blijft het beeld gewoon blauw. windows xp komt wel nog fadent naar voren maar me gebruikers accounts ho maar.

Maakt niet uit wat ik doe, bios flash, veilige modus, hp diag tools niks werkt, enigste mogelijkheid volgens die diagnostische tools van hp is winxp er weer helemaal opnieuw opzetten. Dat wil juist als laatste doen.

wie helpt mij

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-04 14:32
Specs? Geheugen probleem? In de search gezocht? Wij kunnen pas helpen als er wat meer info over Geheugen ,processor,Harddisk enz bekend is _/-\o_

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Enne... een BIOS-flash als je gebruikersnamen bij je win XP niet meer naar voren komen? Rare oplossing. Als het gewerkt heeft zal het niet ophouden door iets in de Bios. En dus kun je maar beter niet flashen, want da's niet ALTIJD veilig. Ik heb er al ooit een mobo mee vernaggeld terwijl het toch echt een Bios was die bij het mobo hoorde.
Heb je nog software geïnstalleerd net voordat hij het niet meer deed? Heb je geprobeerd de 'Last known good configuration' te booten? System restore-punt teruggezet? Wat meer specifieke info zou wel prettig zijn...

My personal website

Verwijderd

F8 rammelen bij opstarten?

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06-2025
spec kan ik nu niet opvragen omdat ik er niet inkom. der zit in ieder geval een p4 in met 256geheugen.
Voor de rest heb ik alle tools die door hp meegeleverd worden gebruikt.

start ik veilige modus op dan gebeurt precies hetzelfde. blijft in het zelfde scherm hangen.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-04 14:32
Probeer te booten van cdrom kies dan " R" van repair als die optie voorbij komt en hoop ik dat hij het wel doet anders denk ik toch dat het geheugen brak is 8)

• avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

avdg

AVDG

He dat probleem ziet er bekend uit! Hier ook een HP Omnibook XE4500 die niet verder komt dan een leuk bewegend XP-logo. En da's al de tweede keer in een half jaar tijd. Systeemherstel werkt niet, destijds XP opnieuw naast de huidige installatie gedaan, documenten veilig gesteld en daarna de boel met een recovery-CD teruggezet.

Maar blijft dit zo? Wat een gedoe! Weet iemand hier iets meer van?

[ Voor 3% gewijzigd door avdg op 26-01-2004 13:56 ]

https://www.avdg.nl

• fraaije
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-03 18:02
Ik heb ook precies hetzelfde probleem met ook met dezelfde laptop.
Na nieuwe installatie is het wel weer weg

• avdg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

avdg

AVDG

Het uiterste lapmiddel - systeemherstel - heeft gewerkt.

https://www.avdg.nl

Pagina: 1