Toon posts:

Lightframe3 probleem op mijn nieuwe Philips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe Philips 107T41 aangeschaft, maar krijg Lightframe3 niet aan de praat :(
De installatie d.m.v. bijgeleverde cd gaat prima etc.
Echter, zodra ik Lightframe3 wil activeren zie ik het menu-balkje boven in het midden van het scherm eventjes oplichten en direkt weer verdwijnen. Oftewel, ik krijg Lightframe niet aan de praat.
By the way, een kennis van me heeft precies hetzelfde probleem met zijn nieuwe Philips 107X3.

Wie weet raad?
Thanks!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Wok

Dakloos...

Kun je ook niet via het Start menu het LightFrame activieren?

Aan de andere kant, wil je LF wel gebruiken? M'n buurman heeft ook een Philips 107T41 aangeschaft, maar die vindt het helemaal niks. Ik heb even bij hem achter de PC gezeten en ik vind het ook zwaar irritant. Je beeld wordt er zwaar door verkloot kan ik je zeggen.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik kan Lightframe3 prima via het startmenu "activeren", maar zoals ik al schreef ....... zodra het prog opstart zie ik het menu-balkje boven in het midden van het scherm eventjes oplichten en direkt weer verdwijnen.

Ik heb Lightframe3 eens bij iemand gezien en vond het voor bepaalde foto's best wel aardig. Maar of ik dit prog ook daadwerkelijk ga gebruiken is een tweede (en natuurlijk off topic ;) ). Het behoort gewoon te werken, anders is er iets mis (met de monitor?).

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, er zouden toch meer mensen dit probleem moeten hebben (gehad).
Anyway, het antwoord lees je hier :7 .

De door mij geinstalleerde Lightframe3 was afkomstig van de bij de monitor bijgeleverde cd. Deze bevatte versie 3.0 van Lightframe.
Op de Philips website bleek een versie 3.1 beschikbaar.
Na installatie van deze Lighframe versie 3.1 waren de problemen verholpen en kan ik eindelijk met dit programma aan de slag :z .

Ook bij een kennis van mij, met een Philips 107X43, was het(zelfde) probleem hiermee verholpen :7 .

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Wok

Dakloos...

Toch vreemd dat die versie 3.0 bij jou en je kennis nogal 'buggy' is. Mijn buurman heeft ook een Philips 107T4 en LightFrame 3.0 en daar werkte het wel in een keer, maar echt prettig vindt hij dat LF niet...

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?