Goede HTML-editor

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 19:17
Dit is al redelijk vaak gevraagd, maar al weer een tijdje geleden. Dus bij deze.

Ik zoek een goede HTML-editor, niet WYSIWYG (mag wel, maar gebruik ik toch niet :) ). Ik gebruik nu AceHTML 5 Pro, wat op zich wel een paar aardige functies heeft, maar teveel (vervelende) bugs, waardoor ik er eigenlijk vanaf wil. Ik zoek dus iets als AceHTML, maar dan beter.
Hij hoeft puur en alleen (x)html, css en javascript aan te kunnen en moet onder Windows XP werken.

Iemand suggesties?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Homesite (Was ooit van Allaire, is nu van Macromedia (of andersom :?)) is echt geweldig. Werk er al 2 jaar mee, en ben er zeer over te spreken! Echt een "must" voor de die-hard HTML / ASP / XML / CSS / Javascripters.....

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

CuteHTML, Easy-HTML, HTML-Webmaster, HTML-Kit etc

http://tucows.nl.uu.net/htmledit95_default.html

Zelf gebruik ik CuteHTML en Chami HTML-Kit naar tevredenheid.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 02:33 ]

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:24
RobIII schreef op 31 January 2003 @ 02:17:
Homesite (Was ooit van Allaire, is nu van Macromedia (of andersom :?)) is echt geweldig. Werk er al 2 jaar mee, en ben er zeer over te spreken! Echt een "must" voor de die-hard HTML / ASP / XML / CSS / Javascripters.....
* FailFr8er is het daar compleet mee eens

Al gebruik ik het voornamelijk voor PHP :)

Verwijderd

jep, macromedia Homesite (vroeger Allaire)... wordt erg slecht gemarket door Macromedia maar is echt een fantastisch programma... Ik geloof dat er nu ook een MX versie van uit is die gekoppeld verkocht wordt met Dreamweaver MX. Niet echt een ideale oplossing maar begrijpelijk, bij Macromedia Homesite 5 (opvolger van Allaire Homesite 4.5) hadden ze de WYSIWYG editor er ook al uitgesloopt, waarschijnlijk op zelfconcurentie te voorkomen.

Waarom het zo ontzettend goed is iets wat je gewoon zelf moet ervaren...

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 19:17
Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 02:31:
CuteHTML, Easy-HTML, HTML-Webmaster, HTML-Kit etc

http://tucows.nl.uu.net/htmledit95_default.html

Zelf gebruik ik CuteHTML en Chami HTML-Kit naar tevredenheid.
Op Tucows heeft alles 4 of 5 sterren, dus daar hecht ik eigenlijk geen waarde aan. AceHTML krijgt daar 5, maar van mij krijgt ie er maar 3 (4 for noobs). En ik ga ze niet allemaal uitproberen, maar een paar tips uit het forum ga ik wel proberen.

Maar zoals ik al zei, het hoeft alleen maar voor HTML, CSS en Javascript (ik heb er dus liever één die dat beter kan als één die ook XML, PHP, ASP en PERL kan en wat minder is).

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dreamweaver MX in Homesite Modus _/-\o_

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45
Crimson Editor is mijn favoriet. Kleurt lekker in; en is gewoon klein en duidelijk.

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 10:06

DynaMikeY

1976 Kever 1300

RobIII schreef op 31 January 2003 @ 02:17:
Copy that.

HomeSite = the bomb _/-\o_

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

editplus schijnt erg ok te zijn... en echte diehards (ik niet :)) gebruiken natuurlijk vi(m) ;)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 04:00:
editplus schijnt erg ok te zijn... en echte diehards (ik niet :)) gebruiken natuurlijk vi(m) ;)
vi suckt. da's echt de meest onmogelijke editor die ik ooit meegemaakt heb |:(

Editplus daarintegen roelt de pan uit :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door SchizoDuckie op 31-01-2003 04:17 ]

Stop uploading passwords to Github!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10
Genoeg tools voor te vinden :)

check o.a google,tucows,softseek en download.com

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.