Ik heb een zo goed als nieuw moederbord A7V8X en na heeeeel veeeel gezeur lijkt het systeem nu te werken met een Athlon 2000XP erop. Alleen na veel gezeur met de CPU lijkt het alsof nu de PS2 keybord port het heeft begeven. Ondanks dat er echt een keybord in zit (in het juiste gaatje natuurlijk) geeft dat lieve oosterse meisje aan "no keybord present", stomme doos
Met het keybord is niks mis, typ er nu mee op een andere pc. Toch voor de zekerheid nog een - ook werkend - toetsenbord geprobeerd en gaf zelfde probleem.
Is een USB keybord nu een oplossing, werkt deze gewoon ondanks dat de PS2 muisport stuk is? Ik heb er geen behoefte meer aan het moederbord om te ruilen (lees weeeer om te ruilen bij mycom) want dat gaat dan weer anderhalve week duren en daar heb ik geen geduld voor.
Is een USB keybord nu een oplossing, werkt deze gewoon ondanks dat de PS2 muisport stuk is? Ik heb er geen behoefte meer aan het moederbord om te ruilen (lees weeeer om te ruilen bij mycom) want dat gaat dan weer anderhalve week duren en daar heb ik geen geduld voor.