Toon posts:

Bios settings

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan voor het eerst zelf een pc in elkaar te gaan zetten. Ik weet wel hoe ik alles moet aansluiten alleen de bios instellingen zit ik een beetje mee, staan er standaard waarden voor in de user's manual? of kan ik ergens vinden hoe ik alles precies moet instellen? (kweet het beetje onervaren maar een keer is de 1e keer) :O

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ja, je kunt ergens vinden hoe je "alles" kunt instellen en wat het allemaal betekend. Waar? In de FAQ is werkelijk alles, incl. links, te vinden.

ARME AOW’er

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Vrijwel alles staat netjes in je manual. Het BIOS staat trouwens standaard ingesteld. Je zult dus een paar dingen zelf in willen/moeten stellen.

edit:
Damn, de beschermengeltjes vliegen weer snel vannacht...

[ Voor 21% gewijzigd door SmartDoDo op 31-01-2003 00:55 ]

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Heej Hetfield er is vandaag al een Topic van je gesloten en toen heb je hem vrolijk opnieuw aangemaakt. Heb je de FAQ's gelezen! Hier staat vanalles in. Ook is er een Search functie op de GoT. Daar kun je vanalles mee vinden met betrekking tot het instellen van je BIOS.

Heb je een goeie USERS MANUAL erbij dan kun je het daar uit leren.

offtopic:
Kansloos topic

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

LEZEN eer je hier een topic opent!

Dit is al de vierde achtereenvolgende keer dat je een topic opent die gelijk weer dicht moet omdat je de FAQ blijkbaar nog steeds niet gelezen hebt. Doe dat dan :o

Tip:
Technische PMG FAQ

Daarin:
Waar vind ik beschrijvingen van alle BIOS instellingen?

Voor een uitgebreide BIOS tuning guide:
The Definitive BIOS Optimization Guide

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.