Sinds enige tijd kan ik de Windows XP updates niet meer downloaden, als ik naar hun site ga, dan zie je een tellertje gaan van 0 naar 100%, hij schiet van 0 in 1 keer naar 100% en zegt dat er geen updates beschikbaar zijn. Terwijl ik bij anderen dezelfde versie heb geinstalleerd, waar ze wel worden weergegeven. Weet iemand of dit aan een instelling/hardware iets of wat dan ook kan liggen?? ik heb ook een XP key changer geprobeerd. Ik draai XP Pro, op P4 2.4Ghz, 512ddr
Welkom op GoT.
Illegale versies van XP geven weleens problemen. Kopen is niet de goedkoopste maar wel de eerlijkste oplossing.
Een illegale oplossing zul je hier overigens niet kunnen verwachten.
Illegale versies van XP geven weleens problemen. Kopen is niet de goedkoopste maar wel de eerlijkste oplossing.
Een illegale oplossing zul je hier overigens niet kunnen verwachten.
[ Voor 30% gewijzigd door Guardian Angel op 31-01-2003 00:05 ]
ARME AOW’er
Als dat al een oplossing is. Dezelfde versie bij 4 andere personen, waarbij ze het allemaal doen, erg vreemd dat ze het dan bij mij niet doen
Verwijderd
Misschien iets te vaak dezelfde key gebruikt 
Lees de search en misschien vind je wel iets
Lees de search en misschien vind je wel iets
Verwijderd
ik vind maar zo, ik kan me voorstellen dat je games en/of muziek cd's niet koopt
maar Windows,
kom op,
het is je besturingssysteem, alles draait er wel op.
je kunt er een paar jaar mee vooruit, het is geen spel die je na een paar keer spelen opzij legt.
maar Windows,
kom op,
het is je besturingssysteem, alles draait er wel op.
je kunt er een paar jaar mee vooruit, het is geen spel die je na een paar keer spelen opzij legt.
Nou jah, voor de versie die ik nu draai betaal je ongeveer 480 euro, ik heb echt geen zin om 1000 gulden er aan uit te geven. Belachelijke prijzen gewoon, alles draait erop...ja en hoe, als je nou nog een beetje waar voor je geld kreeg
ik ga hier niet zitten zeuren of ie nu wel legaal is of niet...
of maybe kun je even de search gebruiken en zoeken op topics als: "Windowsupdate werkt niet"
tijd om windows opnieuw te instaleren ?Terwijl ik bij anderen dezelfde versie heb geinstalleerd, waar ze wel worden weergegeven.
of maybe kun je even de search gebruiken en zoeken op topics als: "Windowsupdate werkt niet"
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
Stap dan over op een ander OS. Maar ga niet eerst illegaal installeren en dan achteraf lopen natrappen. Ik ga ook niet met een gejat horloge naar de juwelier om te klagen dat ie achter loopt...Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 00:52:
Nou jah, voor de versie die ik nu draai betaal je ongeveer 480 euro, ik heb echt geen zin om 1000 gulden er aan uit te geven. Belachelijke prijzen gewoon, alles draait erop...ja en hoe, als je nou nog een beetje waar voor je geld kreeg
my 2 cts..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 01:01 ]
Welk geldVerwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 00:52:
je neemt een illegale copie en verwacht dan ook nog dat het 'altijd' perfect werkt?
get a live
voor vragen en of klachten www.microsoft.com
Voor illegale shit www.koophetgewoondanmagjeklagen.nl
Verwijderd
Dus ik mag klagen ?
Ik heb een XP Prof. edition gekocht , maar door moederbord problemen, meer dan 5 x geinstalled.
Nu moet ik elke keer bellen als ik em instal en moet ik praten als Brugman.
Om het gezeur te ontlopen heb ik gewoon devil's own geinstalled, want de legale versie is eigenlijk toch niet van mij
Ik heb een XP Prof. edition gekocht , maar door moederbord problemen, meer dan 5 x geinstalled.
Om het gezeur te ontlopen heb ik gewoon devil's own geinstalled, want de legale versie is eigenlijk toch niet van mij
Of gewoon zorgen dat je goede hardware hebt cq de correcte drivers gebruikt.Verwijderd schreef op 31 januari 2003 @ 01:11:
Dus ik mag klagen ?
Zorg eerst maar es dat je een goede versie hebt ofzo
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()