Meet even de spanning met een multimeter die de fan krijgt (waarschijnlijk 12VDC).
Zoek dan een cooler die loopt op de juiste spanning (waarschijnlijk 12VDC) en dezelfde afmetingen heeft.
Zoek dan een cooler die loopt op de juiste spanning (waarschijnlijk 12VDC) en dezelfde afmetingen heeft.
kijk,de spanning is het probleem niet zo...t gaat me meer om de afmetingen. T liefst heb ik gewoon een orginele, maar welke is dat??? wat schopt 3com zelf in die dingen?
ik ken em daar wel bestellen, maar ik moet hem eigenlijk gisteren in huis hebben (je kent t wel)
ik ken em daar wel bestellen, maar ik moet hem eigenlijk gisteren in huis hebben (je kent t wel)
Heb je geen meetlat dan? 4*4cm, 8*8cm, 12*12cm
Waarom een dure originele, met een levertijd van 3 weken als je in een elektronicawinkel of iets dergelijks een simpele fan kan kopen, die je direct hebt?
Een beetje tweaker doet dit gewoon zelf.
En voor het type: 3Com spare parts, is dat niet op de site te vinden?
Waarom een dure originele, met een levertijd van 3 weken als je in een elektronicawinkel of iets dergelijks een simpele fan kan kopen, die je direct hebt?
Een beetje tweaker doet dit gewoon zelf.
En voor het type: 3Com spare parts, is dat niet op de site te vinden?
[ Voor 23% gewijzigd door Dikke Foaf op 31-01-2003 00:23 ]
Verwijderd
Hoi,
In die 100mb hub zitten twee Papts type412 fan's.
Ik dacht dat de fan's ongeveer 15 eur zijn.
Een in de voeding en een kast zelf.
Ik vraag me af of je de hub wel stiller krijgt. ik heb ook zo'n hub maar die maakt ook zoveel herrie... Ook heb ik een switch.(620) daar zitten ook twee van deze fan's in ik heb gewoon de kap er afgehaald en de fans los laten liggen dit gaat ook goed. mischien is dit ook wel te doen met de hub.
Succes
Anton
In die 100mb hub zitten twee Papts type412 fan's.
Ik dacht dat de fan's ongeveer 15 eur zijn.
Een in de voeding en een kast zelf.
Ik vraag me af of je de hub wel stiller krijgt. ik heb ook zo'n hub maar die maakt ook zoveel herrie... Ook heb ik een switch.(620) daar zitten ook twee van deze fan's in ik heb gewoon de kap er afgehaald en de fans los laten liggen dit gaat ook goed. mischien is dit ook wel te doen met de hub.
Succes
Anton
Ik kan je vertellen dat ik deze hub al een jaar in gebruik heb zonder actieve koeling, ik heb dus de eerste dag die koeler eruit gesloopt.
Het werkt echt, en warm wordt hij niet eens
Het werkt echt, en warm wordt hij niet eens
Heb zelf ook zo'n ding en 1 van de fans maakt bij mij ook zo'n herrie. Vond het altijd te veel moeite om hem te vervangen en hij staat toch niet bij mij op de kamer dus ik heb er geen last van
Ik denk dat ik het nu ook maar eens ga proberen zonder fan. Vond het eigelijk altijd een beetje link maar nu ik lees dat het goed mogelijk is ga ik het ook maar proberen.
Yamaha MT-09
Hoi,
Ik heb het zelfde probleem. Om gek van te worden. Dus besloot ik om allebei de ventilatoren er uit te halen. De hub wordt nu iets warmer, maar geen herrie meer.
Oh ja, ik heb op de grote cpu een beetje arctiv silver gesmeerd en een koelichaampje erop geplakt. Werkt als een trein
Ik heb het zelfde probleem. Om gek van te worden. Dus besloot ik om allebei de ventilatoren er uit te halen. De hub wordt nu iets warmer, maar geen herrie meer.
Oh ja, ik heb op de grote cpu een beetje arctiv silver gesmeerd en een koelichaampje erop geplakt. Werkt als een trein
Pagina: 1