Toon posts:

Creative Inspire 4.1 + Onboard SND

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Ik heb hier een nieuw pc'tje staan. Hierbij heb ik een Creative Inspire 4.1 livesetje gekocht, en ik had een gewone onboard geluidskaart in gedachte. Alleen nu heb ik alles zo'n beetje aangesloten en kom ik tot de conclusie dat ik bij de geluidskaart 2 connectortjes overhoudt, terwijl ik natuurlijk maar 1 linein heb op dat onboard ding.
Als ik 1 stekkertje in de linein steek, werkt maar 1 box (van de 4)

Iemand een oplossing? Een onzekere Maagd!

Verwijderd

Dat wordt denk ik een Creative kaartje kopen sjaakie

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 23:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook geen oplossing Sjaak

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03

Sport_Life

Solvitur ambulando

Maybe ff bj configuratie scherm/geluidopties het geluid op 4.1 zetten? Ik snap je vraag eigelijk niet helemaal :?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus met het probleem dat ik 2 audiostekkertjes heb, en slechts 1 line-in op m'n geluidskaart

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 23:32:
Ik zit dus met het probleem dat ik 2 audiostekkertjes heb, en slechts 1 line-in op m'n geluidskaart
Kan je als het goed is softwarematig regelen als je de onboard sound software.

Althans, ik heb een MSI mobo met 3 onboard sound uitgangen, via software kan ik er voor zorgen dat 2 van die uitgangen voor mijn line-out worden gebruikt.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
1) Haal aub line-in en line-out niet door elkaar
2) Pak boekje mobo erbij?
3) Als wij het moeten oplossen mag je wel info over mobo geven...

{signature}

Pagina: 1