Ik heb een server in de meterkast met een video en audio kabel maat mijn versterker en TV.
Deze computer gebruik ik als MP3 bak en bekijk mijn backup DVD's er mee
.
Nu is de lengte van de kabels ongeveer 6 meter, en dat is best lang.
Nou is het geluid niet slecht door mijn Soundblaster live, alleen een kleine ruis komt er wel door, vooral als ik mijn versterker hard zet.
Vooral voor audio klinkt dat gewoon iets slechter, daarom wil ik digitaal gaan, alleen mijn verterker heeft geen digitale in gang.
Nu is mijn vraag of er een digitaal naar analoog converter is met een zeer kleine vervorming.
Ik wil geen 5.1 versterker kopen, omdat ik aan 1 kant doof ben, dus heb niks aan 5 speakers in mijn kamer, daarom vind ik mijn Onkyo A-9511 nog prima, en samen met mijn B&W 602 kinkt het best goed.
ALs jullie andere ideen hebben, hoor ik dat graag.
Nou alvast bedankt voor de tips
Mono
Deze computer gebruik ik als MP3 bak en bekijk mijn backup DVD's er mee
Nu is de lengte van de kabels ongeveer 6 meter, en dat is best lang.
Nou is het geluid niet slecht door mijn Soundblaster live, alleen een kleine ruis komt er wel door, vooral als ik mijn versterker hard zet.
Vooral voor audio klinkt dat gewoon iets slechter, daarom wil ik digitaal gaan, alleen mijn verterker heeft geen digitale in gang.
Nu is mijn vraag of er een digitaal naar analoog converter is met een zeer kleine vervorming.
Ik wil geen 5.1 versterker kopen, omdat ik aan 1 kant doof ben, dus heb niks aan 5 speakers in mijn kamer, daarom vind ik mijn Onkyo A-9511 nog prima, en samen met mijn B&W 602 kinkt het best goed.
ALs jullie andere ideen hebben, hoor ik dat graag.
Nou alvast bedankt voor de tips
Mono
[ Voor 5% gewijzigd door MoNo79 op 30-01-2003 23:17 ]