Het kan altijd beter of meer..
Verwijderd
Dat is de hoeveelheid kracht van je processor je wilt afgeven aan de bots, des te hoger het percentage, des te slimmer zullen ze zijn.Kleinebehuizing.nl schreef op 30 januari 2003 @ 23:05:
moet ik nog meer zeggen?
Wat-o-wat is in godsnaam deze instelling???!!!!
je komt hem tegen bijvoorbeeld bij een single player instant game
Hoeveel je van je CPU aan de bots geeft.
Hoe hoger hoe slimmer, dat is mij verteld
Hoe hoger hoe slimmer, dat is mij verteld

ok tnx, heeft dit nog gevolgen voor de snelheid van het spel, kan het hier aan liggen hoe soepel het level draait wanneer ik met ineens 15 bots om me heen sta?
het gaat ineens allemaal zo schokkerig wanneer veel bots in beeld komen. terwijl ik toch een P4 2.0GHz heb...
het gaat ineens allemaal zo schokkerig wanneer veel bots in beeld komen. terwijl ik toch een P4 2.0GHz heb...
[ Voor 29% gewijzigd door Kleinebehuizing.nl op 30-01-2003 23:09 ]
Verwijderd
Misschien te weinig geheugen? , te slome videokaart? specs ?Kleinebehuizing.nl schreef op 30 January 2003 @ 23:08:
ok tnx, heeft dit nog gevolgen voor de snelheid van het spel, kan het hier aan liggen hoe soepel het level draait wanneer ik met ineens 15 bots om me heen sta?
Verwijderd
Dat is ondermeer van belang.
Battlefield is ook een geheugenvreter, 512 MB geheugen of meer is geen luxe meer. Ook je videokaart speelt mee in het verhaal. Zelfs de geluidskaart lijkt bij dit spel een rol te hebben in het soepel spelen ervan.
Battlefield is ook een geheugenvreter, 512 MB geheugen of meer is geen luxe meer. Ook je videokaart speelt mee in het verhaal. Zelfs de geluidskaart lijkt bij dit spel een rol te hebben in het soepel spelen ervan.
ik heb idd 512 (SDRAM) en tja... een GForce 2 MX 400, zou dat het zijn?

Gf2 mx 400 is idd erg krap voor een zwaar spel als BF.Kleinebehuizing.nl schreef op 30 January 2003 @ 23:15:
ik heb idd 512 (SDRAM) en tja... een GForce 2 MX 400, zou dat het zijn?
Upgraden dus als je in een leuke resolutie wilt spelen met full detail en aardig wat botjes.
Net ff in de handleiding gekeken, staat een goede uitleg in.
Volgende keer eerst ff de handleinding na kijken
Volgende keer eerst ff de handleinding na kijken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.