Toon posts:

Xbox of ps2 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
moelijke keuze :P (ik wil er morgen 1 halen)

Deze spellen lijken we wel leuk :o

Mortal Kombat DA
Gta vice city
Dead or alive
Burnout 1 en 2

maar de graphics vind ik ook wel belangrijk ;)
maar is het ook zo dat het op de ps2 er een beetje blokkerig eruit ziet?

Geen flames

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 22:31 ]

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Je noemt hier (volgens mij) 2 PS2 titels, en 2 X-box titels op.
Kijk even wat je nog meer voor spellen wilt spelen, dan kun je makkelijker een keuze maken.
PS2 ziet er in ieder geval bij goede spellen niet blokkerig uit, hangt natuurlijk ook van het spel af. Bij de X-box zijn er ook wel wat spellen die er blokkerig uitzien, maar feit is wel dat goede spellen er op de X-box wel beter uit zien...

offtopic:
er zijn wel meer van deze draadjes in spielerij, maybe kun je die ook even lezen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:57
Qua graphics zijn ze allebei goed. Misschien de Xbox wat beter, maar of dat de Xbox in het algemeen beter maakt kan je niet zeggen. Ik zou kijken naar het gamesaanbod. Welke soort spellen wil je en wat voor spellen hebben de consoles?
De spellen die je opnoemt zijn bijna allemaal voor allebei de consoles te krijgen, op GTA na. Dat is ook een voordeel, spellen die op een andere console komen komen vaak ook op de overige :)
Maar dit onderwerp is al erg vaak aangesneden en meestal werd je door verwezen naar de search...
En uiteindelijk moet je de keuze zelf maken.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Websnake schreef op 30 januari 2003 @ 22:36:
Je noemt hier (volgens mij) 2 PS2 titels, en 2 X-box titels op.
Kijk even wat je nog meer voor spellen wilt spelen, dan kun je makkelijker een keuze maken.
PS2 ziet er in ieder geval bij goede spellen niet blokkerig uit, hangt natuurlijk ook van het spel af. Bij de X-box zijn er ook wel wat spellen die er blokkerig uitzien, maar feit is wel dat goede spellen er op de X-box wel beter uit zien...

offtopic:
er zijn wel meer van deze draadjes in spielerij, maybe kun je die ook even lezen ;)
ik heb alles al na-gelezen
maar is het echt zo ... dat Mk5 op de ps2 stukken minder uitziet dan de xbox?

of valt dat wel mee

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heb je weleens met een X-Box of een PS2 gespeeld? Doe dat anders eens. Even kijken hoe die controllers aanvoelen, hoe het gevoel is bij de een en bij de ander. Als je er los van de games en de graphics niet uit kunt komen zou ik dat proberen. Maaru, jouw vraag vind ik eigenlijk best een luxeprobleem :P

• .GoO
  • Laatst online: 21-11-2025
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 22:44:
[...]

ik heb alles al na-gelezen
maar is het echt zo ... dat Mk5 op de ps2 stukken minder uitziet dan de xbox?

of valt dat wel mee
Valt wel mee.. Heb MK: DA op PS2 gespeelt en dat zag er heel lekker uit hoor! Sommige spellen die op beide consoles komen zijn op PS2 zelfs beter (denk aan Hot Pursuit 2) en dan heeft PS2 natuurlijk goede exclusives als GTA, Getaway, en nog een aantal hele goede platform games.. X-box kan er eigenlijk alleen Halo als goede exclusive tegenover zetten (aangezien Splinter cell nu ook multi platform is)

En blokkerig is het echt niet hoor, al willen sommige X-box fanboys (die waarschijnlijk uberhaupt nog nooit iets op PS2 gezien hebben) je dat graag laten geloven.. Qua specs is de X-box dan wel iets beter, maar in praktijk valt het verschil best mee..

Games aanbod is voor PS2 veruit een stuk beter.. Al vind ik het jammer dat een game als Halo niet op PS2 komt..

Laat je niet leiden door graphics, want dat verschil is niet zo groot en graphics zijn op een console echt niet het belangrijkste.. Het gaat om de gameplay, en om de games.. Maak vanuit die gedachte je keuze :)

[ Voor 16% gewijzigd door .GoO op 30-01-2003 22:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
en als ik een "RGB-Kabel" tussen doe ... ziet het er dan nog beter uit?
dit is echt een moelijke keuze :D (xbox of ps2)

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

PC vs PS2, GC of Xbox sjeck dit maar eens

This is the Way.

Verwijderd

Ik vind het verschil in graphics tussen de PS2 en Xbox soms behoorlijk groot (in het voordeel van de Xbox) en ik bezit geen van beide consoles... en bij sommige PS2 spellen ligt de framerate dramatisch laag (o.a. The Getaway) maar er zijn wel meer goede games voor de PS2.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Zie HIValicious daar maar verder.
Wil niet dat voor iedereen een apart draadje komt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.