[Slackware] .class bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
als ik een .class bestand probeer op mijn xp computer werkt hij wel gewoon, maar zodra ik hem op mijn linux slackware 8.1 server zet blijft de plek waar de .class file moet laden grijs. hoe komt dit? ik heb al in httpd.conf gekeken maar daar zag ik niets.

Verwijderd

Je hebt dan geen java environment.

(heeft niks met server/apache te maken, is een client-side iets, dus heeft met je browser te maken).

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 22:13 ]

• Marc
hmm das raar want ik heb gister de nieuwste gedownload, en ik vroeg het aan iemand anders en daar werkte hij ook niet...

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-05 22:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Heb je iets meer informatie? Welke software gebruik je precies? Heb je al getest of je java-omgeving werkt?

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Marc
welk software gebruik ik waar?
mijn java-omgeving werkt wel want in deze site laadt de navigatie wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Marc op 30-01-2003 22:23 ]

• Marc
IIIEEEE

nu werkt ie wel O+
snap dr echt nix van, had als 50x op refresh gedrukt en m'n browser een paar opnieuw opgestart...naja ik zal maar blij zijn :)

[edit]
misschien wel handig om ff te testen of hij bij jullie ook werkt, want aan de mensen aan wie ik het vraag werkt hij steeds niet:

hier

[ Voor 139% gewijzigd door Marc op 30-01-2003 22:31 ]

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Java wordt gestart, en ik zie iets mondriaan-achtigs. (wat zwarte lijnen met witte achtergrond. Verder een blauw vlak, een rood vlak en de rechter centimeter is helemaal grijs) Ik kan echter helemaal niet doen met m'n muis ofzo. Was dat de bedoeling? Zo ja, dan doet-ie het met Galeon onder Debian.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Heidistein
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-04 20:21

Heidistein

Blah

Voor mij dottie ut. Hij beweegd niet of heeft geen gekke dingetjes. Het zijn wat lijntjes en vlakjes en kleurtjes :)

Afbeeldingslocatie: http://platypusnet.org/~dexter/java.png

nou mooi niet?

Maybee we are alone... After all.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-05 18:27

heuveltje

KoelkastFilosoof

hier doet hij het weer niet :?
class hallo not found

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

Doet het prima hoor. :D

De applet-tag is deprecated trouwens... (Ten gunste van de object-tag.)

Verwijderd

Hij doet het niet, hij doet het wel, hij doet het niet etc. Daar schieten we niet zoveel mee op. Bovendien bevat de startpost geen enkele informatie die tot eventuele verklaring dan wel oplossing van het probleem kan leiden. Lees [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] met informatie over wat we in NOS verwachten van een topicstart.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.