Toon posts:

Problemen met!!! Viper550 :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel dingen proberen onder windows2000 is het me niet gelukt om mijn viper 550 aan de praat te krijgen. Ik heb nog niet de detanator drivers geprobeerd. Hier kan het toch nie aan liggen?? Heb al wel de drivers van Diamond geprobeerd...

Hebben jullie suggesties?

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Had w2k geen tnt drivers aan boord? zo ja gebruikt eens, misschien helpt het. Anders kan je die van NT gebruiken (en zelfs eventueel die van 98, al zal dit meer problemen kunnen geven)

Meh ...

Verwijderd

Ik heb mijn V550 gewoon onder Win 2000 drivers draaiende. Geen enkel probleem.
Het is wel een probleem als je eerst een matrox kaart installeert en daarna een viper.
Je moet windows dan (naar mijn mening)opnieuw installeren. Op een of andere wordt het verpest voor een viper kaart.

Verwijderd

moet je gewoon de matrox uninstall utility gebruiken; dan heb je alles van je systeem af; maar nu doet je viper het niet; doet hij helemaal nx of crashed hij in spellen ??

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Diamond en windows 2000 drivers voor de viper 550, ik geloof nooit dat die bestaan.

Haal gewoon de laatste detonators voor w2k bij zoiah

Verwijderd

Is het een AGP of PCI versie? Ik heb de PCI versie en die draaide niet totdat ik in het BIOS "Reserve IRQ for VGA" aanzette...

Als je een AGP hebt, wat voor bord zit 't in en doet 't bord het wel met een andere videokaart? En werkt het wel onder 98?

mh

Verwijderd

voor de agp is standaard een driver aanwezig, hij kent hem zelfs nog bij naam ook (heel toepasselijk: Viper V550)

pci moet je inderdaad iets aan je bios aanpassen

Verwijderd

Diamond heeft idd geen W2K drivers voor de Viper 550. Ik heb zelf (o.a.) de AGP versie van deze kaart en heb deze week de nieuwste Detenator drivers geïnstalleerd en het werkt prima ! :*

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
raar mij win2k heeft wel viper550 drivers :*
Pagina: 1