Toon posts:

Ben, facturen :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word er zo langzamerhand echt moe van! facturen die gewoon niet komen of veel te laat komen en dreigingen van afsluiten terwijl ik netjes meteen betaal als de factuur binnen komt!

Ook mis ik bij mijn ben-online de maand december (hier heb ik ook nooit een rekening van ontvangen)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/1337/ben.jpg

Hebben meer mensen dit, of zie ik gewoon iets over t hoofd?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 21:43 ]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 22:57

Sebastiaan

....

december lijkt vervangen door 9 januari, want 28 januari is er alweer een rekening wat wel een erg korte maand zou zijn anders.

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-08 12:22

Maf

ik heb tzelfde, weet ook nie hoe of wat...

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

ik heb het ook met mijn facturen snap er geen f*ck van maar jah who cares :) als ze maar een paar bedragen vergeten vindt ik het wel goed :D

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Zo te zien werd je rekening meestal gedateerd op de 28/29/30e van de maand.
De rekening van September is gedateerd op 2 oktober, die van oktober op 5 november, die van december op 9 januari en die van januari weer op 28 januari.

Als je ze allemaal op tijd betaald hebt zou ik gewoon even achter die afsluitdreigingen aanbellen om te vragen hoe het zit. Ze hebben wat problemen met het overgaan naar het systeem van T-Mobile.

Verder is het alweer op de rit volgens mij. Nu alleen de belstatus nog :(

[ Voor 1% gewijzigd door Shedman op 30-01-2003 23:07 . Reden: Tiepfaud ]

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Ik hoor de laatste tijd wel vaak dat mensen problemen hebben met BEN. Ik heb echter geen problemen met betalingen die ik wel zou hebben gedaan maar niet door BEN ontvangen. Misschien komt dit omdat ik automatische incasso gebruik? Als het daar inderdaad aan ligt, dan weet je natuurlijk wel wat je moet doen... Of zit ik er helemaal naast?

What's a cube to you?

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Bij ben zijn 'we' (ik werk er) overgestapt op een nieuw systeem. Zowiezo hebben alle facturen vertraging opgelopen. Het is niet normaal dat je daar waarschuwing voor krijgt btw--->klantenservice.
Verder baal ik zelf ook stevig dat je belminuten nog niet opvraagbaar zijn....maarja, allemaal om intern aan te passen aan T-mobile...
remember...get more!

...gamen blijft leuk...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik had bij Ben ook af en toe het idee dat ik maanden gewoon dubbel betaalde, die rekeningen komen zo onregelmatig en de afhandeling gaat soms zo traag dat je echt gewoon het spoor kwijtraakte, vooral omdat ze op een gegeven moment geen automatische incasso meer deden omdat dit 'meerdere malen niet was gelukt' :?

Verwijderd

Ik begrijp het allang niet meer de manier waarop BEN omgaat met de rekeningen.. hmm dat wordt ff een weekendje al mijn rekeningen controleren.

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ben ik toch blij met Vodafone, elke maand op de 22e een rekening in de bus! Bedrag lijkt elke keer te kloppen en wordt netjes de7e van mijn rekening afgeschreven. weet dus altijd waar ik aan toe "Ben".

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 15:04
had ook wat moois bij ben mijn 50 % abb. korting stond dat dat 1 euro cent koste in plaats van dat ik geld kreeg. Zeer ben

www.heinemanss.nl

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Zie ook dit topic:

Genaaid met/door ben!

Klopt weinig meer van dat Ben :(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1