Van de Universiteit van Tilburg heb ik (en alle andere studenten) dit aanbod gekregen: [url = aanbod]http://www.uvt.nl/diensten/drc/algemeen/nieuwsflitsen-rekencentrum.html#notebookactie[/url].
Aangezien ik toch al langer na zat te denken over een laptop lijkt dit me een aantrekkelijk aanbod. Ik heb alleen een aantal kleine puntjes.
Als ik op de Asus site kijk zie ik dit model er niet tussen staan. Waarschijnlijk zal het dus dan wel een verouderd model zijn. In Nederland heb ik maar een leverancier kunnen ontdekken, namelijk www.de-laptopper.nl.
Specs volgens bovengenoemde site:
Daarnaast de geheugenmodules. Ik overweeg om er 256 bij te prikken. Wat zijn alleen SODIMM modules. Zijn deze speciaal voor laptops ontwikkeld?
Via Google kom ik verder alleen maar uit bij Duitse sites, waar deze laptop ook staat, alleen dan met andere specs. (40 gb hdd ipv 20)
Tot slot, is er iemand die ervaring heeft metdexe laptop, en die wellicht met mij wil delen?
Aangezien ik toch al langer na zat te denken over een laptop lijkt dit me een aantrekkelijk aanbod. Ik heb alleen een aantal kleine puntjes.
Als ik op de Asus site kijk zie ik dit model er niet tussen staan. Waarschijnlijk zal het dus dan wel een verouderd model zijn. In Nederland heb ik maar een leverancier kunnen ontdekken, namelijk www.de-laptopper.nl.
Specs volgens bovengenoemde site:
Grootste punt van zorg is de SiS 650 chipset voor video. Na wat op internet nageplozen te hebben ben ik er al achtergekomen dat de ze kaart op 3d (logisch) niet veel voorstelt. Alleen wat is niet veel voorstellen? Kan zo'n chipset qua prestaties bijvoorbeeld vergeleken worden met een TNT2? Zo ja, dan is dat voor mij voldoende.Mobile AMD Athlon XP 1800+
256MB; Two SODIMM for expansion up to 1024 MB total PC 266 DDRAM
15" XGA TFT LCD
VGA: SiS 650/ 32MB shared memory
PCMCIA 2.1, one Type III or two Type II/I
2.5" 9.5mm IDE HDD with Ultra DMA 100 supported ; 20GB
Built-in 3.5" 1.44MB floppy disk drive
Built-in 8x DVD & 16X/8X/24X CD-RW Combo Drive
Built-in LAN and Modem/Fax Module
One VGA port/Mini D-sub 15-pin for external DDC monitor, Two USB Ports 2.0, One Infrared port supports IrDA V1.1, 2 Audio jacks: SPDIF optical out combo w/ Speaker out/ Mic-in, One RJ11 Modem jack for phone line and one RJ45 LAN jack for LAN insert., One EPP/ECP Parallel port/D-sub 25-pin* One PS/2 port , One 16550 UART compatible Serial port/D-sub 9-pin* TWO IEEE 1394 ports, One PortBarII Port, One VGA port/Mini D-sub 15-pin for external DDC monitor, AC 97 software audio & SPDIF, Built-in mic. and stereo speakers, Audio DJ supports playing audio CD while sysptem off.(For AMD model only), 4 Instant launch keys, E-Mail, Internet, pergrammable App1. And App2., Full feature ACPI power management, supports Stand-by, Suspend to Disk, Suspend to RAM.
Li-ion 8 Cells Battery Pack, Run-down life, 2 hrs (Approx.), Charging time, 4 hrs/2.5hrs to 95% (system on/off)
Output : 19V DC, 3.64A,65W or 19V DC, 3.16A,60W, Input : 100~240V AC, 50/60Hz universal
Built-in Touch Pad, 2 click buttons and 2 scroll bottons (up/down)
326 x 267 x 37-42 mm (W x D x H, typical)
inclusief gratis luxe draagtas
2 jaar pick up & return garantie
Daarnaast de geheugenmodules. Ik overweeg om er 256 bij te prikken. Wat zijn alleen SODIMM modules. Zijn deze speciaal voor laptops ontwikkeld?
Via Google kom ik verder alleen maar uit bij Duitse sites, waar deze laptop ook staat, alleen dan met andere specs. (40 gb hdd ipv 20)
Tot slot, is er iemand die ervaring heeft metdexe laptop, en die wellicht met mij wil delen?