Naar aanleiding van mijn opmerking over de HTML van GoT schreef ACM in Het wel of niet houden aan een 'standaard' het volgende:
Hmmm. Als ik dit zo zie lijkt het ineens misschien een beetje teveel hooi, eigenlijk. Ben benieuwd of er mensen enthousiast over worden.
Ik had het inderdaad over de HTML. Ik kan me voorstellen dat jij er geen zin meer in hebt. Daarom is het misschien een leuk idee voor een /13 contest. Ik weet nog niet precies wat de regels dan zouden moeten worden en of ik zelf mee wil doen...maar het idee is er. Ik zal alvast een aftrap doenVolgens mij heb jij de broncode van GoT nog nooit gezien...
Die is iig behoorlijk fatsoenlijk, imho.
Of had je het over de brakke, van topix overgenomen, html?
IK ga dat niet meer veranderen, dat is zo ongelofelijk veel werk om het helemaal netjes en conform standaarden te krijgen dat ik de enkele fouten die he inderdaad oplevert bij browsers voor lief neem.
Als je denkt dat je zelf een betere layout/html voor GoT kan maken, be my guest.
- Valide XHTML + CSS
- W3C Level 1 & 2 accessible
- Betere tekstbrowser-navigatie
- Standaard layout of 'skinnable' met andere CSS (a la www.alltheweb.com)
- Categorie-overzicht (frontpage)
- Topic-overzicht
- Topic
- new Topic/reageer/edit
- profile
- prefs
- search
Hmmm. Als ik dit zo zie lijkt het ineens misschien een beetje teveel hooi, eigenlijk. Ben benieuwd of er mensen enthousiast over worden.