Wat voor kast moet ik nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• GKAVB
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-01-2023
Ik heb eindelijk eens de kans om een nieuwe pc te kopen en nou zit ik met de vraag van wat voor kast (hier weet ik namelijk weinig van).
Ik ben van plan er een ASUS a7v8x moederbrod met een AMD 2000 XP processor 512 mb DDR 400 SDRAM van Kingston met een ATI RADEON 9500 en 2 harddisks van 80 gb.
Heeft iemand een mooie knappe toren gezien waardit in kan voor een prijs tot 150 euro gezien? Zo jah paas ff een link en please wat tips waar ik op moet letten.

Alvast bedankt _/-\o_

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Uhm, het is niet de bedoeling dat wij voor je gaan zoeken. :) In zo'n beetje iedere ATX kast past dat wel. Waar je op zou kunnen letten is hoe groot hij moet zijn, ivm warmte, werkruimte, toekomstige HD's etc. Verder zou je eens kunnen zoeken naar test van verschillende cases en eens de Pricewatch kunnen bekijken op zoek naar een leuke case. Let verders op het Wattage van de voeding dat deze niet te laag is. Zo'n 300 of 350 Watt is voor normaal gebruik voldoende.

Welkom @ GoT trouwens :)

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/61

Let vooral op de voeding (W), vooral als je een beetje stoere 3D kaart gaat gebruiken,
daarnaast of de airflow/heattransfer in zo'n kast wel voldoende is, en natuurlijk als je later gaat uitbreiden of aan casemodding gaat doen, neem niet een al te kleine kast! ;)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:36

LopeZ

Too much is never enough

zoek even aub :)

Dit topic is gesloten.